• 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

Rendelések

Rendelésekkel kapcsolatos kérdések, problémák. A rendelésed állapotának ellenőrzéséhez szükséged van regisztrált fiókra.

Rendelésed állapota

Termék visszaküldés

  • A FansBRANDS-nél egyedülálló módon, a törvényben előírt 14 nap helyett, 180 napig van lehetőséged visszaküldeni a terméket.
  • Ha csak meggondoltad magad, a termék visszaküldéséhez kattints ide!
  • Ha úgy érzed, hogy garanciális problémád van, akkor kattints ide!

Hogyan tudok terméket cserélni?

  • Hagyományos "termék csere" lehetőség nincsen, tehát termékért nem tudunk terméket adni.
  • "Cserefutár" lehetőség sincs, tehát nem tudunk futárt küldeni az új termékkel, amit majd odaad Neked a régiért cserébe.
  • Ha másik terméket szeretnél a rendelt helyett, akkor küldd vissza nekünk!
  • Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük a terméket, jóváírjuk a rendelés összegét a fiókodba.
  • Ha nincs FansBRANDS fiókod, akkor létrehozunk Neked egyet.
  • Add le a rendelést arra a termékre, amit kinéztél!
  • A jóváírt összeget teljes mértékben fel tudod használni a rendelésnél.
  • FIGYELEM! A termék ára időközben változhat, ha nem akarsz várni a jóváírásra, adj le egy új rendelést!
  • Termék visszaküldéséhez kattints ide!

Hogyan tudok rendelést leadni a weboldalon?

  • Válaszd ki a megfelelő Forma 1 csapatot vagy versenyzőt a menüből (pl.: Ferrari vagy Lewis Hamilton)!
  • A főkategórián belül további alkategóriákat is választhatsz vagy végignézheted az összes terméket.
  • Ha megtetszik valamelyik termék a listában, akkor kattints a termék képre vagy a "Részletek" gombra.
  • A termék oldalon ellenőrizd a MÉRETET! Sokan rossz méretet rendelnek.
  • Ha nem találsz olyan méretet, ami Neked kell, akkor az NINCS.
  • A megfelelő méret kiválasztása után kattints a "Kosárba" gombra!
  • A felugró ablakban lehetőséged van továbbmenni a "KOSÁR" oldalra, ahol AJÁNDÉKOT tudsz választani.
  • Ha van kupon kódod, akkor ugyanitt a KOSÁR oldalon lehetőséged van érvényesíteni.
  • A továbblépéshez kattints a "MEGRENDEL" gombra!
  • Érdemes regisztrációval rendelni, mert később tudod ellenőrizni a rendelésed állapotát, illetve a VIP Tagságot is csak regisztrációval tudod igénybe venni.
  • Add meg az adataidat, különös tekintettel az EMAIL CÍMRE, TELEFONSZÁMRA!
  • A "Tovább" gombra kattintva válassz szállítási és fizetési módot!
  • A "Tovább" gombra kattintva ellenőrizd a termékeket és a szállítási címet! Jelöld be, hogy elfogadod az Általános szerződési feltételeket és nyomd meg a "MEGRENDEL" gombot!
  • Ha ONLINE FIZETÉST válaszottál, akkor várj, amíg a rendszer átirányít a fizetési felületre!
  • Ha nem sikerül az online fizetés, nézd meg a tipikus online fizetés hibák információs blokkot!

Telefonos rendelés

Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.

  • Telefonszámunk: +36 27 300 600
  • Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
  • Mielőtt telefonon rendelnél, kérlek kattints ide és nézd meg bővebben az erre vonatkozó információkat!

Hogyan tudok ajándékot választani?

  • A KOSÁR oldalon, a kosárba tett termékek listája alatt találod a választható ajándékokat.
  • Minél nagyobb értékben vásárolsz, annál több és értékesebb ajándék közül választhatsz.
  • Az ajándékokról bővebben ezen a linken olvashatsz.

Nem kaptam visszaigazoló levelet

  • Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
  • Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
  • Írjál nekünk a sales@fansbrands.com email címre, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!

Tudom követni a rendelés állapotát?

  • Fontos, hogy csak regisztrált vásárlók tudják követni a rendelés állapotát.
  • Lépj be a fiókodba és a menüből válaszd RENDELÉSEK menüpontot!
  • "Rendelés csomagolható" - a rendelést megkaptuk, feldolgozásra vár, online fizetésnél ellenőrizd, hogy sikeres volt-e a tranzakció!
  • "Kiszedés alatt" - munkatársunk éppen keresi a rendelt termékeket, hamarosan becsomagolja.
  • "Rendelés becsomagolva" - a termékeket becsomagoltuk, hamarosan átadjuk a futárnak.
  • "Kiszállítás alatt" - a futárszolgálat átvette a csomagot, innentől kezdve a GLS-től kaphatsz további információkat.
  • "Rendelés törlés" - sikertelen fizetés esetén, bizonyos idő elteltével, töröljük a rendelést.
  • A csomag nyomkövetéséhez kattints ide!

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült ajándékot választani?

  • Amíg a rendelésed "Rendelés csomagolható" állapotban van, addig kérheted a rendelés módosítását.
  • A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz. Bővebben...
  • Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a feldolgozás.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

  • Rendelést lemondhatod, amíg a rendelés státusza "Rendelés csomagolható" állapotban van.
  • Ha szeretnéd lemondani a rendelésed, akkor kattints ide és kövesd az utasításokat!

Hibás terméket kaptam

  • Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
  • Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával rendelkezik.
  • Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
  • Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.

Most rendelek, de később szeretném a szállítást

  • Online rendelés esetén, írd be a rendelés megjegyzésébe, hogy mikorra szeretnéd a szállítást (például: "2022. december 14-re szeretném megkapni a csomagot")
  • Telefonos rendelés esetén, ezt az információt add át az ügyfélszolgálatunknak!
  • A szállítási időt nem tudjuk 100%-os kalkulálni, de általánosságban úgy fogjuk átadni a futárszolgálatnak a csomagot, hogy a kívánt napon jusson el Hozzád.

Hol találom a számlát?

  • A számlát a rendelés lezárásától számítva 8 napon belül küldjük el a megadott email címre
  • Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!