Új jelszó kérése
FansBRANDS - Forma 1 ® termékek hivatalos forgalmazója
Tripla nyereményjáték a FansBRANDS-nél! | Sorsolás szerdán a Facebook-on!RÉSZLETEK >>

Szállítási információk

Szállítási információk

HOGYAN SZÁLLÍTJUK A FORMA 1-ES TERMÉKEKET?

1 napos szállítás Magyarországon és világszerte!
Hogyan? Rendelj délelőtt 10:00-ig és ha a választott termék raktáron van, akkor a következő nap már Nálad lehet! (pénteken leadott rendelések csak hétfőn jutnak célba)
Magyarországon a szállítási költség: 0 forint!
Hogy mi?! Jól látod: magyarországi szállítási címre kért Forma 1 termékek után, értékhatártól függetlenül, nem számolunk fel plusz szállítási költséget! (kivéve néhány promóciós terméket, pl.: 1 forintos versenynaptár)

Mikor kapod kézbe a Forma 1 termékedet? A RAKTÁRI ÁLLAPOTTÓL függ:

► Raktáron

A raktáron lévő termékeket a lehető leghamarabb postázzuk, így akár már másnapra is a kezedben lehet. Helyszínen azonnal átvehető! Garantált szállítási idő 1-5 munkanap.

► Külső raktáron

Ilyen esetben a gyártótól rendeljük be a választott terméket. Ennek függvényében a szállítási idő 10-35 munkanap lehet. Részletekről érdeklődj telefonon!

► Előrendelhető

Ha ezt látod, akkor az adott Forma 1 termék még nincsen legyártva. Az előrendeléssel viszont 100%, hogy Te nem fogsz lemaradni róla! A szállítás így heteket is igénybe vehet. A raktár állapotot keresd a termék oldalon a termék adatai között.

Milyen szállítási módok közül választhatsz?

► Átvétel Vácon (akár hétvégén is)

Rendelésed átveheted a FansBRANDS bemutatótermében, előre egyeztetett időpontban.
▪ Nyitva tartási idő: Hétfőtől-Péntekig reggel 9:00-től délután 17:00-ig.
▪ Cím: Vác, Deákvári Fasor 6. Egyedi esetekben szombati átvétel is megoldható, erről telefonon érdeklődj: +36702417560

► Házhozszállítás GLS Express-el

A GLS futárszolgálat viszi házhoz a rendelt Forma 1 termékeidet, akár már másnapra. A szállítás pontos időpontjáról SMS-ben kapsz értesítést. Ha szeretnéd az időpontot vagy a helyszínt változtatni, az SMS-ben kapott telefonszámon megteheted.

► Szállítás GLS átvevőpontra

Magyarországon a csomagodat kérheted a több, mint 650 GLS átvevőpontra is. Ez azért jó, mert ha otthon vagy a cégnél nem tudja senki átvenni, pár napig elmehetsz érte a legközelebbi csomagpontra.

► Házhozszállítás DHL Express-el

Azért, hogy a világ minden szegletére eljuttassuk a legjobb F1 termékeket a DHL segítségét vesszük igénybe. EU-n belül és kívül is kérheted, ha a GLS-el nem vagy kibékülve.

Gyakori kérdések a szállítással kapcsolatban

  • Több terméket is rendeltem, néhány raktáron van, néhány pedig külső raktáron. Ilyenkor mi történik?
    • Ebben az esetben értesíteni fogunk a Külső raktáron lévő termékek elérhetőségéről és beérkezéséről. Eldöntheted, hogy akkor küldjük a csomagot, amikor már minden terméket beszereztünk vagy pedig azonnal küldjük, amit lehet, a maradékot pedig, amikor megkaptuk a gyártótól.

  • Most adom le a rendelést, de a szállítást csak később kérném. Megoldható?
    • Természetesen akkor küldjük a csomagot, amikor Neked megfelel. Egyszerűen írd be a rendelés megjegyzésébe, hogy melyik nap szeretnéd átvenni!

  • Hétvégén és munkaszüneti napokon van kiszállítás?
    • Csak munkanapokon működik a szállítás és kézbesítés. Ha hétvégén rendelsz, akkor az hétfőn lesz feldolgozva és legjobb esetben kedden kapod kézbe a csomagod. Hétvégén lehetséges személyes átvételre bemutatótermünkben, telefonon egyeztetve.

  • GLS futárnál lehet kártyával fizetni?
    • Igen, lehetséges a futárnál is fizetni kártyával.

  • GLS csomagponton tudok bankkártyával fizetni?
    • Sajnos ezt csak az adott átvevőhelyen tudják megmondani. Ajánlom a weboldalunkon lévő kártyás fizetési lehetőséget.

  • Meg lehet nézni a terméket mielőtt átveszem a futártól?
    • Erre sajnos nincsen lehetőség. Ha úgy látod, hogy a doboz sérült vagy csak biztosra akarsz menni, akkor készíts videófelvételt, miközben felbontod a csomagot: ha valami hiányzik vagy törött, akkor bizonyítani kell valahogyan, hogy a szállítás közben veszett el vagy rongálódott meg a termék...

A szállítástól való elállás

  • Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
  • A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
  • A GLS minden esetben értesít a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot . A kiszállítás napjának reggelén értesítést kapsz, mely tartalmazza a GLS futár és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ha nem sikerül a kézbesítés, akkor e-mail-ben kapsz tájékoztatást és az adott linken keresztül új időpontba kérheted a kézbesítést akár új cím megadására is lehetőség van, vagy személyesen is átveheted valamelyik GLS CsomagPontban.