• 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

Garanciák és használati útmutatók

A garanciális kérdésekben is fontos, hogy tisztában legyünk mi számít helyes használatnak. Igyekeztünk összegyűjteni minden lényeges információt és átadni emberi nyelven, hogy tovább maradjon jó állapotban a rendelt termék és tisztában legyél a garanciával is. Vágjunk is bele!

Facebook share iconMegosztás

1 év FansBRANDS garancia

A FansBRANDS áruházban található termékekre szinte minden esetben 1 év gyártói garanciát kínálunk!

2 év óragarancia

A FansBRANDS-nél található órákra (Ferrari órákra) 2 év gyártói garanciát biztosítunk. További információ az órák garanciájával kapcsolatban ezen a linken érhető el.

Milyen termékre vonatkozik?

Gyakorlatilag szinte mindenre: cipők, pólók, sapkák, pulóverek, nadrágok, stb. tehát az összes ruhaneműre. Plusz még a kiegészítőkre: pénztárcák, táskák, stb. Persze van olyan, amire nem tudunk garanciát biztosítani: például könyvek, parfümök, törékeny dolgok (bögrék).

Utóbbi esetben számtalanszor elmondtuk már, hogy a legjobb megoldás, ha videót csinálsz arról, ahogy felbontod a csomagot kézhezvétel után. Ez azért fontos mert például ha egy törékeny termék megsérül a szállítás közben, akkor csak így lehet bizonyítani. Tehát készíts videót!

Mik lehetnek garanciális problémák?

Ruhaneműnél kényes téme szokott lenni ez a kérdés, de a FansBRANDS-nél mindent megteszünk annak érdekében, hogy a valós garanciális problémákat megfelelően kezeljük.

Azért mondom, hogy valós, mert természetesen sokan próbálják a szétszakadt, szétmosott - nem megfelelően kezelt - termékeket cseréltetni (persze sikertelenül).

A garanciális probléma minden esetben olyan gyártói hibára vezethető vissza, ami a rendeltetésszerű használat mellett következik be. A gyártói hiba pedig olyan, ami már az eladás pillanatában is megvolt, de az ellenőrzés alatt nem látszódott. Ilyen lehetnek például a varrási-, ragasztási- és anyaghibák.

Mik nem garanciális problémák?

Sokan sokféleképpen szeretnék ha cserélnénk a termékeket, de sajnos ezek között számtalan olyannal is találkozunk, akik saját hibájuk miatt tették tönkre őket. Szinte minden esetben meg tudjuk mondani, hogy mi történt a termékkel, mert a FansBRANDS-nél nem csak áruljuk, hanem viseljük és hordjuk is őket nap mint nap, és pontosan tisztában vagyunk a termékek használhatóságával.

  • Az egyértelmű szakadás, törés nem garanciális probléma.
  • Ha a mosási útmutató ellenére például más hőfokon mosod a terméket és kijön a színe vagy lejönnek róla a nyomtatott logók, akkor az sem garanciális probléma.
  • Ha nem rendeltetésszerűen használod a terméket, akkor az maga után vonja a garancia elévülését is. Például cipőink nem valók focizásra, sportolásra - az ilyen tevékenységből eredő hibák azonnal felismerhetők.

A használati útmutatást megtalálod az alábbi linkeken. Tartsd magad az ott található tanácsokhoz!

Speciális esetek

Előfordulhatnak olyan extrém esetek, amikor a termék valamilyen paramétere eltér a leírtaktól. Ilyen esetekben cseréljük és a szállítási költségeid mi álljuk!

  • Amikor a cipő mérete nem egyezik a dobozán lévővel. Cseréljük!
  • Amikor a weboldalon lévő kép nem tükrözi a kézhez kapott terméket. Cseréljük! (Kivéve olyan termékeknél, ahol csak grafika van feltüntetve, mert például még nincs legyártva)

Sérült csomagolás, amikor viszi Neked a futár?

Amennyiben sérült a csomagolás és úgy gondolod, hogy hiányos vagy sérült lehet a rendelésed akkor NE VEDD ÁT A CSOMAGOT!

Ha mégis átveszed, akkor a felbontásról csinálj videót! Hiba esetén csak így tudod bizonyítani az igazadat.

Garancia törékeny termékekre

FONTOS! Törékeny termék esetén, a csomagolás álapotától függetlenül, MINDEN ESETBEN CSINÁLJ VIDEÓT a csomagolás felbontásáról és a termék megvizsgálásáról. Egyéb esetben nem tudod bizonyítani, hogy a szállítás következében sérült meg a termék! Képet nem tudunk elfogadni.

180 napos visszaküldés

Több helyen láthatod, hogy a FansBRANDS-nél, 180 napos visszaküldési garanciát kapsz. Ez mind a személyes és internetes vásárlásra is vonatkozik.

Ebben az esetben csak és kizárólag hibátlan, nem használt terméket veszünk vissza a termékhez tartozó sérülésmentes dobozzal és eredeti számlával együtt!

További információt erről a visszaküldés folyamatáról ezen a linken olvashatsz.

Puma Ferrari, Mercedes, BMW cipők használati útmutatója

- A lábbeli címkézése

A legtöbb adatot minden cipőről igyekszünk megjeleníteni a weboldalon. A cipő dobozán is találsz majd részleteket.A lábbelikben lévő címkén az alábbi adatok szerepelnek:

  • A származási hely - ahol a cipő konkrétan gyártásra került.
  • Modellszám - avagy a cipő termék kódja, amit megtalálsz a weboldalon is.
  • Nagyságszám - UK (angliai), EUR (európai), US (amerikai) méretben és centiméterben is megadják általában, ahogy a mérettáblázatunkban és a méretválasztóban is fel van tüntetve.

- A cipő fő anyagai

A FansBRANDS webáruházban elérhető cipők anyaga főleg műbőr vagy textil. Persze találhatsz bőr, velúr bőr cipőket is és az sincsen kizárva, hogy megjelennek weboldalunkon a magasabb minőségű és drágább lábbelik is. Ha nem találsz erre vonatkozó információt az adott termékről, akkor keress minket bátran telefonon vagy email-ben!

Felsőrész

Cipő felső rész

Bélés és fedőtalpbélés

Cipő bélés és fedőtalpbélés

Járótalp

Cipő járótalp

Bőr (természetes bőr)

Bőr (természetes bőr)

Bevonatos bőr

Cipő bevonatos bőr

Textil

Textil

Egyéb anyag

Egyéb anyag

- A lábbeli rendeltetése

Nem lehet minden cipőt bármilyen helyzetre használatba venni. Például a Drift Cat cipőinket nem fogod túrázásra használni. Általánosságban pedig elmondható, hogy semelyik nálunk található cipő nem alkalmas focizáshoz! A nem megfelelő használatból eredő hibák nem garanciálisak, ezért erre különösen figyelj! FansBRANDS-nél az alábbi típusokkal találkozhatsz:

  • Sportlábbeli, kézilabdacipő, termi: csak teremben használható.
  • Sportlábbeli, kosárlabdacipő, termi: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, futócipő: szabadtéren és teremben is használható.
  • Sportlábbeli, futócipő, terep: szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, teniszcipő: termemben, vagy szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, fitness cipő: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, túracipő: kiránduláskor, túrázáskor használható
  • Szabadidő lábbeli: olyan nem rendszeres viseletű lábbeli, amelynek szabadidő – és nem
  • Versenysport – jellegű sporttevékenység esetén használható: anyagösszetétele, felsőrész-modellkialakítása, alsórész-szerkezete – a téli időjárási feltételek kivételével – kifejezetten aktív testmozgást tesz lehetővé.
  • Rendszeres viseletű tavaszi- őszi lábbeli: olyan lábbeli, amely - a téli időjárási feltételek kivételével – tartós viseletre alkalmasak
  • Rendszeres viseletű nyári lábbeli: olyan lábbeli, amely anyaga és szerkezete lehetővé teszi a láb fokozott mértékű szellőzését
  • Papucs: általában csak fejrészből, vagy pántokból álló, elsősorban alkalomszerű házi-, vagy strand viseletre alkalmas, esetleg divat lábbeli.
  • Extrém divatlábbeli: különleges konstrukció és/vagy keskeny- rövid talp és/vagy egyedi szabásvonal és/vagy legkülönbözőbb szín és/vagy különleges anyagösszetétel stb., elsősorban divatigényeket kielégítő lábbeli

- Tisztítás, ápolás

Az ápolás alatt a lábbeli szennyeződésektől történő megtisztítását, a szín és a felsőrész különböző szerekkel történő kezelését, kinézetének javítását, regenerálását, és a lábbelinek a megújuló igénybevételre történő előkészítését értjük. Esetenként a kezeléssel a lábbeli egyéb tulajdonságainak megőrzése, javítása is cél.

  • Bőr (természetes barkájú) felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával, puha szőrű kefével, az erősebb szennyeződést bőr radírral távolítsa el, mindkét esetben száraz állapotban. A tiszta és száraz felületet a bőrrel azonos színű, esetleg színtelen cipőkrémmel vékonyan kenje be, majd néhány perc múlva fényesítse ki. Alkalomszerűen használhat szilikonos önfényezőt. Soha ne tisztísd a bőr lábbelit nedves állapotban, vagy vízzel!
  • Bevonatos bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával távolítsd el, majd kezeld le az erre az anyagokra ajánlott ápolószerrel!
  • Velúr, vagy nubuk bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha szőrű kefével távolítsd el! A felületet egyöntetűre hozhatod gumis cipőkefével (csak egyirányba húzd!). Erősebb szennyeződést bőr radírral tüntethetsz el. Célszerű ezután velúr - nubuk tisztító szivaccsal átdörzsölni a lábbelit. Végül a felsőrész színével megegyező színű /vagy színtelen/velúr- nubuk spray- vel fújd át egyenletesen az egész felsőrészt!

    Soha ne tisztítsd a velúr, vagy nubuk bőr lábbelit nedves állapotban, vagy vízzel! Ne használj cipőkrémet!

  • Zsíros kikészítésű bőr: tisztítás a velúr bőröknél leírtak szerint, ápolászsíros cipőkrémmel, vagy bőrzsírral
  • Lakkbőr: puha szőrű kefével, vagy enyhén nedves, puha ruhával távolítsa el a szennyeződést, száradás után puha ruhával fényesítheti. Használhat lakkbőr tisztítót, de ne használjon cipőkrémet!
  • Műbőr: a szennyeződést langyos, tiszta vízzel megnedvesített ruhával töröld le, szárítsd meg sugárzó hőtől távol, majd puha ruhával fényesítsd ki! Használhatsz a műbőrre ajánlott sampont is a kezelési utasításában leírtak szerint. Ne használj cipőkrémet!
  • Textil: puha szőrű kefével - amit csak erre a célra használsz - távolítsd el a port, szennyeződést! Erősebb szennyeződések esetén speciális textiltisztító samponhasználatát javasoljuk, a használati utasításukban foglaltak betartásával.
  • Kombinált - több anyagból készült - felsőrészek: az adott anyagokra javasolt tisztítást, ápolást végezd, ügyelve arra, hogy ne szennyezd az éppen nem tisztított anyagrészt! Amennyiben az anyagok nagyon különböznek egymástól, használhatsz cipőre kifejlesztett és ajánlott sampont a kezelési utasításában leírtak szerint.
  • GORE-TEX, illetve hasonló membránokat tartalmazó lábbelik felsőrészének ápolásához kizárólag a gyártó által erre a célra ajánlott termékeket célszerű használni.
  • Bélések: amennyiben szükséges a bélések tisztítása, azt a címkén jelölt anyaguk szerint, a felsőrész anyagoknál leírtak alapján végezd!
  • Talp: száraz állapotban erősszálú kefével tisztítsd! Amennyiben szennyezett marad, nedves ruhával le lehet törölni, de vigyázz, hogy a felsőrészt ne szennyezd össze!

- Néhány tanács, figyelmeztetés

Ne hagyd figyelmen kívül az alábbiakat, mert a cipő károsodásával járhat!

  • Az általunk forgalmazott lábbeliktől - a külön jelzetteket kivéve - nem várható el vízállóság. A nubuk, velúr és a textil felsőrészű lábbelik kimondottan nem vízállóak!
  • A zárt felsőrészű lábbeliket csak zoknival viseld!
  • A záró elemeket (fűző, tépőzár, csat stb.) minden le- vagy felvétel alkalmával oldd, illetve rögzítsd, mert a kéregrész károsodhat!
  • A záróelemeket olyan szorosan rögzítsd, hogy a sarok, a bélés károsodásának elkerülése érdekében csak minimálisan mozoghasson a cipőben!
  • A lábbeli felhúzásakor használj cipőkanalat!
  • Használat után sámfázd ki a cipőt, vagy a fejrészét tömd ki papírral, hogy a hajlási ráncok kisimuljanak!
  • Az átnedvesedett lábbelit - kisámfázva, vagy kitömve - sugárzó hőtől távol, szellős helyen szárítsd!
  • Nagyon fontos, hogy a lábbeliket lehetőleg naponta váltogasd! A nem izzadós láb is termel izzadságot, amit a bélés (béleletlen lábbeli esetén a felsőbőr húsoldala) magába szív. Ezt le kell tudja adni, ezért kell pihentetni, szellőztetni a lábbelit. Ellenkező esetben az anyagok idő előtt tönkremennek.
  • A hímzett alkatrészek fokozottan sérülékenyek!
  • Az időjárásnak megfelelő lábbelit viselj!
  • Ha a lábbelin kisebb hiba keletkezik, azonnal javíttasd meg, ezzel megakadályozza a lábbeli esetleges tönkremenését!

Forma 1 termékek használati útmutatója

- Használati útmutató bevezető

A vásárláskor különösen fontos, hogy a használati célhoz (sport, szabadidő), illetve a megfelelő sportághoz, annak igénybevételeit figyelembe véve történjen meg a ruházati termék kiválasztása.

Mindennek figyelmen kívül hagyása rendeltetésellenes használathoz, valamint idő előtti elhasználódáshoz vezethet, ezért kérjük, vásárlás előtt gondosan olvasd el a címkéken (bevarrt és függőcímke) feltüntetett információkat, illetve kérd ki a tanácsunkat!

- Címkézés és anyagösszetétel

Ruházati termékek esetén a szükséges információt két helyen találja meg: a bevarrt címkén és a függőcímkén (továbbá egyes termékek esetében, ahol megengedett, a csomagoláson).

A terméken található információk az alábbiak:

  • a termék nyersanyag-összetétele
  • méretjelzés
  • kezelési jelképsor
  • a termék megnevezése
  • azonosító jelzés (amely a márkanéven kívül egy cikkszám)

- A bevarrt címkén található adatok

Nyersanyag-összetétel:

  • Cotton = pamut
  • Viscose = viszkóz
  • Polyester = poliészter
  • Polyamide = poliamid
  • Acrylic = poliakril
  • Wool = gyapjú
  • Elastane = elasztán (poliuretán, rugalmas szál)
  • Duck down = kacsa pehely
  • Duck feather = kacsa toll

Méretjelzés:

Kérlek, gondosan tanulmányozd át a terméken található méretszámokat, mert bizonyára akad köztük olyan, amit Te is ismersz. Termékeinkre jellemző, hogy több ország méretjelölését is alkalmazzuk.

Például:

US (Amerikai Egyesült Államok): L CAN (Kanada): G D (német): 40 UK (Egye sült Királyság): 14 F (francia): 42 E (spanyol): 44 I (olasz): 44

A felsorolt női méretjelzések ugyanazt az anatómiai méretet fedik, különböző országok nagyságjelzése alapján. Ugyanez jellemzi férfi termékeinket is. Eladóink ezen a téren is további tájékoztatást tudnak nyújtani.

Bevarrt kezelési jelképsor:

Mosáshoz használt jelképek

A mosási jelképbe beírt számok a nedves kezelés maximális megengedhető hőmérsékletét jelentik. A kézjelzés csak kézi mosást enged, amelynek hőfoka maximum 40 C°. A jelzetteken kívül kívül vannak magasabb mosási hőmérsékletek is, de termékeink többségükben a fentieknek megfelelő hőfokon moshatók. A jelkép alatti egy aláhúzás a kíméletes, az egymás melletti két aláhúzás a nagyon kíméletes kezelésre figyelmeztet. Az aláhúzás nélküli, de mosási hőfokkal ellátott jelölés szokásos mechanikus műveletet jelent.

Fehérítéssel kapcsolatos jelzések:

Fehérítéssel kapcsolatos jelzések

A háromszög, benne a Cl jelöléssel (klór) a klóros fehérítést engedélyezi.

Vasalással kapcsolatos jelzések:

A megengedett vasalási hőfokot egy, kettő vagy három ponttal jelölik.

  • Az egy pont 110 C° talphőmérsékletű vasalást engedélyez, amely érzékeny szintetikus kelméknél szokásos vasalási hőmérsékletnek tekinthető.
  • A két pont 150 C°-os talphőmérsékletű vasalást engedélyez.
  • A három pont 200 C° talphőmérsékletű vasalást tesz lehetővé.

A vasalási hőfok tekintetében soha ne kísérletezz, mert előfordulhat, hogy valamilyen kikészítés miatt (pl. hőérzékeny színezék, elasztikus szál felhasználása stb.) a gyártó az alapanyag károsodásának elkerülése érdekében a szokásosnál alacsonyabb hőfokot ad meg.

Vegytisztítással kapcsolatos jelzések:

Vegytisztítás jelzések

  • Az „A” betűjelzés esetén az összes, vegytisztításban használt szokásos oldószer alkalmazható.
  • A „P” jelzésnél a perklór-etilén és egyéb megfelelő oldószerek alkalmazhatók.
  • Az „F” betűjelzés fluor és benzin használatára utal.

A vegytisztítással kapcsolatos jelzések aláhúzással jelölése a tisztítási eljárás szigorú korlátozását jelenti a víz hozzáadás, a szárítási hőmérséklet és a mechanikus műveletek tekintetében. Az önkiszolgáló mosodai tisztítás ezekben az esetekben nem megengedett.

Szárítással kapcsolatos jelzések:

Szárítás jelzések

A jelképben elhelyezett egy pont alacsonyabb, a két pont magasabb szárítási hőmérsékletet jelent.

Fontos: A kereszttel áthúzott jelek mindig tiltást, azaz nem megengedett kezelést jelentenek.

- Szöveges használati-kezelési útmutató

  • A színes termékeket (pasztellszínek kivételével) ajánlatos előmosáskor elkülönítve mosni, mert így az anyag felületére esetleg „kiült” színezék többlet anélkül távozik, hogy más holmival együtt mosva utóbbit elszínezné.
  • A színelhagyó kikészítésű vászonnadrágokat (és más hasonló típusú termékeket) mindig elkülönítve, kifordított állapotban kell mosni.
  • A bolyhozott hátoldalú termékeket viszont ne mossuk ki fordítva, mert az esetlegesen távozó rövid elemi szálak más együtt mosott ruhanemű felületére rátapadhatnak.
  • A hurkolt felületű termékek hurokkihúzódása mosás hatására csökken, ezért ajánlott már az első felvétel előtt kimosni.
  • A fürdőruhát tengerben, termálvízben történő úszás után közvetlenül tiszta folyó vízzel öblítsd át, majd otthon folyékony finommosószerrel mosd ki! A napvédő krémeket enyhe mosószerrel távolítsd el! Soha ne szárítsd fürdőruhádat tűző napon, és ne hagyd hosszú ideig törölközőbe csavarva! A beton felületek a fürdőruha anyagát felsérthetik. Mindig törölközőn ülj vagy feküdj!
  • A tollkabátot (amennyiben mosható) a bevarrt kezelési jelképsornak megfelelően mosd ki! A szárítás mindig szobahőmérsékleten, sugárzó hőtől távol, fektetve történjen. Szárítás közben a termék többszöri átforgatása, a toll fellazítása szükséges. Ha a toll elvándorlását megakadályozó steppelés sűrű, előfordul, hogy rázogatással a toll nem lazul fel kellően, ilyenkor a járatokban lévő toll óvatos „átmorzsolgatása” szükséges. Ez adott esetben komoly fizikai munkát igényel, de így a kabát visszanyeri eredeti küllemét.
  • Húzózárral, tépőzárral záródó termékeket mindig zárt állapotban mossunk, mert ezzel megakadályozzuk idő előtti elhasználódásukat, és megelőzzük azt, hogy a zárószerkezetek a termék más részeiben kárt tegyenek.
  • Nyersanyag-összetételtől, kelmeszerkezettől függően a deformálódás elkerülése érdekében több pulóver csak fektetve, formára igazítva szárítható. Így például a tiszta gyapjú, tiszta pamut pulóverek, de ajánlatos a gyapjú-akril kevert pulóvert is ilyen módon szárítani.
  • A gyapjú és gyapjútípusú termékek mosásához kizárólag gyapjú mosószert használj!
  • A nyomott mintázat nem vasalható!
  • A pamut-poliészter kevert pólók, pulóverek természetes velejárója a göbösödési hajlam. A göbösödés megjelenését késleltetni, mértékét csökkenteni fonákoldalon (kifordított állapotban) történő mosással, majd száradás után simító vasalás alkalmazásával lehet.
  • A polár anyagból készült termékek felületét mosás után, még nedves állapotban, száliránynak megfelelően enyhe simító kefélést alkalmazva rendezni szükséges. Így a termék sokáig megőrzi eredeti felületét.

- FONTOS tudnivalók

  • Minden terméket kizárólag a bevarrt kezelési jelzéseknek és a szöveges utasításnak megfelelően kezelj! Ettől eltérő kezelés a terméket károsíthatja, valamint a szavatossági jogaid korlátozásával, illetve elvesztésével járhat.
  • A termékre koncentrált állapotban se mosószer, se öblítőszer ne kerüljön!
  • Színkombinációs vagy paszpóllal díszített termékeknél különösen legyünk óvatosak, feltétlenül színkímélő finommosószert használjunk, nehogy a sötétebb szín a világosat elszínezze!
  • A mai ruházati termékek többsége könnyen kezelhető, a mosást is beleértve, ezért az áztatás rendszerint felesleges. Ha mégis úgy érzed, hogy szennyezettebb a termék, akkor inkább előmosást alkalmazz! Áztatás során – különösen, ha a termék túl sokáig van a mosóoldatban - előfordulhat, hogy foltossá válik.

Ferrari óra garancia

Scuderia Ferrari Karóra 2 év limitált nemzetközi garancia

A Scuderia Ferrari mindig is büszke volt a versenyzés iránti szenvedélyére és olasz gyökereire egyaránt. A Scuderia Ferrari Orologi férfi és női óra kollekciója magában hordozza azt a szenvedélyes izgalmat és kifinomult stílust, amire a nagyra becsült csapat rajongói vágynak szerte a világon. Gratulálunk a vásárlásodhoz.

Környezetbarát cég vagyunk. Hogy védjük a fákat és ne használjunk sok papírt, az óra beüzemelésére, ápolására és karbantartására, garanciára, illetve a szervizközpontra vonatkozó információkat online tettük elérhetővé az alábbi oldalon https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Kérjük őrizze meg a dátummal ellátott számlát, melyen fel van tüntetve a viszonteladó neve és az óra cikkszáma! Garanciális ügyintézéshez ez a dokumentum szükséges és elengedhetetlen. Kérjük ne dobja a terméket a háztartási hulladék közé! A környezet és az emberi egészség védelme érdekében kérjük egy erre kijelölt gyűjtőbe helyezze a megfelelő újrahasznosítás érdekében!*

Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását a garancia időn belül a márkaképviselet (FansBRANDS) által kijelölt garanciális szerviz végzi, melyhez a terméket a márkaképviselet juttatja el. Bárminemű garanciális problémával az eladóhoz kell fordulni egyeztetni, majd a terméket visszaküldeni az eladó címére. Címünk (ide várjuk vissza a sérült órát): FansBRANDS, 2600 Vác, Rádi út 1-3 (Pit Box Kft.)

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: Tel.: + 36 27 300 600 email: sales@fansbrands.com. A termék visszajuttatás a fogyasztó feladata és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, a számlát, vagy annak másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges. Mire vonatkozik a garancia?

A gyártói garancia csak az óraszerkezetére terjed ki, ha bizonyítható az óra gyári eredetű hibája. Ezt a termék gyártója vizsgálja ki és dönti el, hogy a szerkezet valóban gyári hibás vagy a nem rendeltetés szerű használat okozta a szerkezet meghibásodását. Az óraszerkezet ház, üveglap, felhúzó korona vagy a szíj sérülése, illetve az elemcsere nem tartozik a garancia alá. Továbbá az óra törése esetén sem érvényesíthető a garanciális javítás. Bárminemű szervizelési igény lép fel az óránál (elemcsere, szíj javítás stb.), csakis a kijelölt garanciális szervizben lehet elvégezni (melyet Magyarországon a FansBRANDS lát el minden esetben), minden egyéb helyen elvégzett javítás az óra garanciájának elvesztését vonja maga után.

Ha az óra szerkezete sérül vagy romlik el, annak javításáról részletes információt a gyártó honlapját talál, melyet a következő linken ér el: https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Az eredeti, angol nyelvű szöveg az óra dobozában megtalálható