FansBRANDS - eredeti F1 termékek

Termék visszaküldés

180 napos visszaküldési garancia: gyakorlatilag fél éved van visszaküldeni a rendelt terméket.

Például, ha Forma 1-es ajándékot rendelnél valakinek, akkor érdemes akár jó előre megrendelni, mert bármelyik pillanatban elfogyhat. Ha pedig esetleg mégsem tetszene az ajándék, visszaküldöd 180 napon belül, visszaadjuk az árát vagy jóváírjuk a fiókodba és akár le is vásárolhatod bármelyik más termékre (akár másik méretre vagy típusra). Nem nagyszerű?

Megosztás Visszáru nyomtatvány letöltés Termék visszaküldés online

Hogyan tudok terméket cserélni?

Kövesd az alábbi lépéseket, ha másik terméket szeretnél:

  • 1) Küldd vissza a terméket!
  • 2) Jóváírjuk a fiókodba a rendelés értékét. Ha nincsen FansBRANDS fiókod, akkor létre hozzuk Neked.
  • 3) Add le a rendelést arra a termékre, amit szeretnél! Használd a fiókodban jóváírt összeget!

Ha valamit nem értesz, keresd ügyfélszolgálatunkat vagy a részletekért olvass tovább! Telefonszámunk: +36 27 300 600

Ingyenes visszaküldés PayPal-al

Ha PayPal-al fizettél, akkor a visszaküldés költségét vissza tudod igényelni a PayPal fiókodban. További információért keresd fel a PayPal weboldalát!

Mikor küldd vissza hozzánk a terméket?

  • Ha előben, kézbe véve nem vagy elégedett a kapott termékkel.
  • Ha felpróbálva a méret nem megfelelő
  • Ha a szállítás közben sérült meg a termék (ennek bizonyításához szükséges, hogy a csomag felbontásáról videót készíts, amin látszik, hogy megvizsgálod a kapott termékeket)
  • Ha a termék - a csomag feladását megelőző vizsgálat ellenére - gyártási hibás. Ez már garanciális probléma.
  • Szintén garanciális probléma, ha a használati útmutató szerinti rendeltetésszerű használat ellenére a terméken valamilyen elváltozás következik be (pl.: elromlik a cipzár, elenged a varrás)
  • A termék nem rendeltetésszerű használatából következő károk miatt a terméket NEM tudjuk és NEM is fogjuk visszavenni (például: elkopott vagy betört cipő, kiszakadt póló, kabát, letört fülű bögre, nem megfelelő hőmérsékleten mosott - elszíneződött póló). A gyártási hibákat nagyon egyszerű megkülönböztetni a nem gyártási hibától, ezért az ilyen típusú hibák miatt NEM érdemes visszaküldeni semmit előzetes egyeztetés nélkül.

Hogyan küldd vissza nekünk a terméket?

  1. Ha nincs meg, akkor töltsd le a visszáru nyomtatványt! Töltsd ki digitálisan (Adobe Acrobat Reader, kitöltés funkció) vagy kinyomtatva.
  2. Csomagold be a terméket a kitöltött visszáru nyomtatvánnyal együtt (ha digitálisan töltötted ki, akkor elég email-ben elküldeni)! A cipős dobozt is csomagold be valamibe.
  3. Menj be a legközelebbi postára és a kisebb dolgokat (póló, kulcstartó), vagy minden olyat, ami belefér kis- vagy nagyméretű buborékos borítékba, azt kérd levél küldeményként! NEM kell ajánlott SEM elsőbbségi! Aki élelmes az párszáz forintból megoldja. A nagyobb dobozoknál (például cipő) is általában a posta a legolcsóbb. A visszaküldésből adódó szállítási költségedet nem fogjuk visszatéríteni.
  4. Erre a címre küldd vissza (ez legyen a címzett): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  5. Semmilyen esetben se kérjél utánvételes szolgáltatást! Utánvétes csomagot nem veszünk át és vissza fog menni hozzád!

Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük az állapotát valamint az adatokat szükség szerint egyeztettük, kezdeményezzük a pénzügyi szolgáltatóknál a visszafizetést vagy jóváírjuk a fiókodba az összeget, attól függően, hogy mit választottál. A számlán szereplő összeget - a bank tájékoztatása alapján - két héten belül kapod meg a számládra.

Ha cipőt küldesz vissza, akkor csomagold be a cipő gyári dobozát!

Kérlek csomagold be a cipő gyári dobozát! Ha nem csomagolod be, akkor nem vesszük át és vissza fog menni hozzád! Össze-vissza ragasztott dobozzal már nem tudunk mit kezdeni, nem fogjuk tudni eladni, ami károsít minket. Gondolj bele, ha egy szétszakadt dobozban kapnád meg a cipődet...

Ez nem csak a cipőkre, hanem minden olyan termékre vonatkozik ez, aminek gyári doboza van. A szürke zacskóra nem érvényes.

FONTOS! Ha ezt nem olvasod el, akkor ráfázhatsz...

  • Kérdés vagy bizonytalanság esetén keresd ügyfélszolgálatunkat! Telefon: +36 27 300 600
  • A kapott ajándékot is küldd vissza! A cseretermék rendelésénél újra választhatsz ajándékot. Ha nem küldöd vissza az ajándékot, nem tudjuk visszautalni a pénzt.
  • Mindenképpen erre a címre küldd vissza a terméket:Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 – (ha a számlán szereplő címre küldöd, akkor nem fogja senki átvenni)
  • NEM veszünk át utánvétes csomagot! Ebben az esetben visszamegy hozzád a csomag.
  • Csak gyári állapotú terméket veszünk vissza a hozzá tartozó sértetlen csomagolással együtt. Koszos, kimosott, büdös, szakadt, törött, gyűrött, kopott terméket NEM veszünk vissza. Ha ilyet küldesz, akkor visszaküldjük Neked 1.490 forintért. Ha lemondasz róla, akkor SEM kapsz visszatérítést!
  • Koszos, poros talpú cipőt NEM veszünk vissza! Ha cipőt küldesz vissza, akkor csomagold be a cipősdobozt! Teleragaszgatott cipősdobozt NEM veszünk vissza a tartalmától függetlenül!
  • A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, azt nem áll módunkban visszautalni. Válaszd a legolcsóbb szolgáltatót! (pl. MPL buborékos boríték)!
  • Amennyiben rendelésnél online fizetést választottál, a visszáru értékét közvetlenül a megadott fizetési platformon keresztül utaljuk Neked vissza.
  • Ha a rendelésért utánvétellel vagy banki előre utalással fizettél, add meg a bankszámlaszámodat, amire visszautalhatjuk neked a visszáru értékét.
  • A visszautalás, a visszáru megérkezésétől számítva 14 munkanapon belül jelenik meg a számládon.

Termék visszaküldés űrlap

Ha vissza akarod küldeni hozzánk a terméket, töltsd ki az alábbi űrlapot!

Válassz a két lehetőség közül! (ha cserét szeretnél, válaszd a jóváírást!)

Rajongók véleménye a FansBRANDS-ről