Új jelszó kérése
 
| : :

Csere- és visszaküldés

NEM VAGY ELÉGEDETT? 180 NAPIG VISSZAKÜLDHETED. KICSERÉLJÜK VAGY VISSZAKAPOD A PÉNZT

► Miért jó ez Neked?

180 napos cseregaranciánk keretében gyakorlatilag fél éved van visszaküldeni a rendelt terméket.

Például, ha Forma 1-es ajándékot rendelnél valakinek, akkor érdemes akár jó előre megrendelni, mert bármelyik pillanatban elfogyhat, viszont, ha esetleg mégsem tetszene az ajándék, visszaküldöd és kicseréljük vagy visszaadjuk az árát. Nem nagyszerű?

► Hogyan küldd vissza nekünk a terméket?

  • Töltsd ki a lenti űrlapot!
  • BÁRMILYEN futárral vissza tudod küldeni: a legegyszerűbb opció a Magyar Posta. Nem kell ajánlottan vagy elsőbbségivel feladni. Egy pólót vagy kisebb tárgyat buborékos borítékban is feladhatsz, amit levélküldeményként könyvelnek el kb. 600-700 forintért.
  • Címünk: 2600 Vác, Deákvári Fasor 6. (Forma 1 üzlet)
  • Ne felejtsd el mellékelni az eredeti számlát sem!
  • Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük az állapotát valamint az adatokat szükség szerint egyeztettük, küldjük a csereterméket vagy visszautaljuk a fizetett összeget a bankszámládra.

    ► FONTOS!

  • Címünk: 2600 Vác, Deákvári Fasor 6. (Forma1 üzlet) – ne a számlán szereplő címre küldd a csomagot!
  • Nem áll módunkban utánvételes csomagot átvenni.
  • Telefonos megbeszélés alapján nem veszünk vissza csomagot!
  • Minden esetben szükséges kitölteni a lenti űrlapot.
  • Csak és kizárólag sértetlen, nem használt, mosatlan, gyári állapotban lévő árut áll módunkban visszavenni, az esetleges sértetlen csomagolással együtt. Minden esetben kérjük, hogy az eredeti számlát a csomaggal együtt vagy elektronikus úton juttasd vissza hozzánk, különben nem tudjuk a cserét vagy a visszafizetést érvényesíteni!

    ► Ezt az űrlapot töltsd ki mielőtt feladnád a csomagot!

    Számlán szereplő név
    Email címed
    Telefonszámod
    Számla sorszáma vagy rendelésszám
    Mit szeretnél?
    Cserélni bizonyos terméket
    Visszakapni a pénzt
    Ha nem az összes terméket küldöd vissza, akkor add meg, hogy melyiket (termékkóddal):
    Mi volt a problémád a termékkel?
    Melyik termékre cserélnéd a visszaküldött terméket? (Ha cserét szeretnél). Link vagy cikkszám:
    Fotó a hibáról (ha pl. összetört)?
    Adatvédelmi tájékoztató
    Elfogadom a FansBRANDS adatvédelmi nyilatkozatot