• 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

FansBRANDS®

Online vásárlás

Manapság, amikor nap, mint nap újabb és újabb webáruházak jelennek meg a piacon, egyre fontosabb az is, hogy tisztában legyünk a buktatókkal és biztosra menjünk a rendelésünkkel. Itt most elolvashatod, hogy mire figyelj, amikor online rendelsz valamit. Főleg a ruházati és divatcikkekre térünk ki, hiszen mi ebben állunk a rendelkezésedre, de a legtöbb mondanivalónk általánosítható. Készen állsz, hogy biztosabban vedd az onine akadályokat?

Facebook share iconMegosztás

Megbízható a bolt?

Ez legyen az első kérdés, amikor egy webshopra tévedsz! Az alábbi tényezőket érdemes megvizsgálni, hogy eldönthessük, hogy egy komoly bolttal van dolgunk, megfelelő háttérrel:

  • Megfelel a weboldal a legújabb technikai követelményeknek? Ha mást nem is, akkor azt azonnal ki tudod szúrni, hogy a weboldal címében benne van-e a "https" előtag. Ha csak "http" van, akkor lehet gyanakodni, hogy valami nem stimmel.
  • Az egyik legfontosabb, hogy mekkora követőtábora van az oldalnak és mennyi vélemény van róla és persze miket írnak. Például a FansBRANDS® -nek több, mint 50.000 szurkolót számláló követője van Facebook-on és rengeteg, hitelesített véleménnyel rendelkezik. Átlagban pedig bőven 4.5-ös értékeléssel rendelkezünk az 5-ből.
  • Külső partnerek? Az sem utolsó, ha megtaláljuk a weboldalt több, ismert weboldalon, mint partner. Például az Árukereső jó kiinduló pont lehet. A FansBRANDS® egyébként még számtalan külső partnerrel kötött szerződést, mint például Shopmánia, OnlinePénztárca, Árgép, stb.
  • Legyen elérhető ügyfélszolgálat! Ha tényleg biztosra akarsz menni, akkor hívd fel őket. Mi is elérhetőek vagyunk, munkaidőben minden szurkolónak, telefonon és email-ben is.
  • Nézd meg milyen fizetési lehetőségek vannak! Ha látsz PayPal-t vagy egyéb komoly banki szolgáltatásokat, akkor az újra egy bizalmi tényező, hiszen a bankok és a PayPal tüzetesen átvizsgálja a cégeket.

Raktárkészlet, szállítás?

A Te szempontodból ez a kettő a legfontosabb, hiszen amikor a vásárlásra szánod magad, akkor ideális esetben már tegnapra kellett volna az adott termék ;-) Legyél nagyon figyelmes!

  • Már olyat is láttunk, hogy ezt a két információt ügyesen elrejtik a szemek elől. Ilyenkor jobb tartózkodni a vásárlástól, akármennyire csábító áron kínálják. Lehetséges, hogy sosem volt és nem is lesz.
  • A legjobb, ha látod, hogy raktáron van a termék. Ilyenkor jó esetben, pár munkanapon belül házhozszállítják a rendelésed. De azért érdemes megnézni a szállítási információkat, mert ha például külföldön van "raktáron", akkor jelentősen megnőhet a várakozás.
  • FIGYELEM! Ha egy áruházban azt látod, hogy "rendelhető", "előrendelhető", "nincs raktáron", stb. akkor érdemes érdeklődni az ügyfélszolgálaton a szállításról!

Termék garanciák

Nemrég, az Európai Unión belül, egységes termék garanciákat vezettek be, amiket a termék árai alapján szabtak meg.

  • 10.000 - 100.000 Ft: egy év jótállás
  • 100.000 - 250.000 Ft: kettő év jótállás
  • 250.000 Ft felett: három év jótállás

Megbízunk már a boltban. Térjünk rá a termékválasztásra!

Általánosságban 2-3 opciónk van arra, hogy megtaláljuk azt a terméket, amit keresünk. Ezekkel minden jó weboldalnak rendelkeznie kell valamilyen formában.

  • Kereső: ha szerencsés vagy, akkor ide beírva az általad keresett termék nevét vagy leírását, azonnal meg is találod. A kereső az egézs weboldalon elérhető, általában a fejlécben, az oldal tetején találod.
  • Menü: a menüben megtalálod a legfontosabb termék kategóriákat, általában alkategóriákkal együtt. Néha el lehet veszni benne, ha a weboldal tulajdonosa egyedi észjárással nevezte el a kategóriákat.
  • Főoldal: ha végleg elvesztél, kattints a fejlécben lévő logóra. Ilyenkor a főoldalra kerülsz, amit böngészve még mindig megtalálhatod, amit keresel. Ha itt sem jársz sikerrel, akkor ideje tovább indulni, máshol majd megtalálod.

Divatcikkek vásárlása online

Ruhát, cipőt még mindig nehéz lehet kiválasztani online. A méretek, szabások annyira eltérőek, hogy sokszor kell csalódni a rendelésben. Nézzük hogyan tudod minimalizálni a kockázatot!

  • Mérettáblázat: az első támpont. Itt a terméken található méretjelzések le vannak fordítva mérhető formátumra, például centiméterre. Érdemes lemérni a saját pólód/pulcsid/nadrágod és megnézni, hogy melyik passzol a legjobban. Cipő esetében a talphossz a mérvadó, viszont a cipő formájából adódóan lehetnek eltérések. A FansBRANDS® -nél külön jelezzük a cipőknél azokat a fazonokat, ahol érdemes nagyobbat választani, mint a megszokott.
  • Ha bizonytalan vagy a méretben, egy jó boltban segít az ügyfélszolgálat. Telefonon, munkaidőben azonnal, email-ben 1 munkanapon belül lehet számítani a válaszra (jobb esetben)
  • Csere, visszaküldés: ha mégis sikerül rossz méretet rendelni vagy éppen valami más miatt nem tetszik a termék, akkor az is fontos, hogy meddig tudod visszaküldani. Törvényi előírás alapján az online rendelt termékeket 14 napig, mindenféle indoklás nélkül vissza lehet küldeni. (helyszíni vásárlás esetén ez 3 nap - nem érdemes keverni a kettőt). Visszaküldés esetén visszakapod a pénzed vagy levásárolhatod az összeget. FIGYELEM! A számlán szereplő teljes összeget vissza kell, hogy kapjad. Ha ott szerepel szállítási vagy egyéb díj, akkor azt is.
  • A FansBRANDS® -nél 180 napos visszaküldési garanciát biztosítunk. A pénzt visszakaphatod, vagy kupon formában jóváírjuk a fiókodban, amit levásárolhatsz, miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket. Ezen az oldalon több információt kapsz.