• 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

Információk / gyakori kérdések

Szállítás

Szállítási módok és költségek

Magyarországon belül 1-2 munkanapos szállítási időre számíthatsz.

Hétvégén, ünnepnapokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás és szállítás szünetel.

Magyarországi szállítások:

  • GLS futárszolgálat: 0 Ft
  • MPL házhozszállítás: 1.990 Ft

Személyes átvétel

Választhatsz személyes átvételt is - rendelésedet átveheted a Dunaház Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.

Péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető.

Csomag követése

csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.

  • A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
  • GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
  • GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660
  • GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

Három kézbesítési kísérlet
  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

Késik a csomagom

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Mi történik ha megtagadom a csomagot?

  • A csomag vissza fog jönni hozzánk.
  • Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszatérítést a megfelelő szolgáltatónál.
  • A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
  • Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
  • A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.

Fizetési információk

Fizetési módok

Az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatsz az áruházunkban:

  • Utánvét (490 Ft kezelési költséggel)
  • Bankkártya
  • PayPal
  • Azonnali utalás

Adatok az utaláshoz

Utalás adatok Magyarországon belül:
  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám: 10918001-00000121-71110002
Utalás adatok külföldről:
  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám (IBAN): HU87 1091 8001 0000 0121 7111 0002
  • SWIFT KÓD (BIC): BACXHUHB

Lehet hitelre vásárolni?

Webáruházunkban nem lehet hitelre vásárolni, de nincs kizárva, hogy ha több ilyen kérdést kapunk, akkor bevezetünk valamilyen hitelezési konstrukciót.

Lehet szépkártyával fizetni?

Ruhaneműre nem lehet felhasználni a Szépkártyát, így nálunk sem tudod felhasználni a rajta lévő összeget.

Miért nem sikerül az online fizetés?

Tipikus hibák online fizetéssel kapcsolatban, ha online bankkártyás vagy PayPal fizetést választottál:

  • Ellenőrizd, hogy van-e elég fedezet a számládon!
  • Ellenőrizd a költési limiteket! Lehetséges, hogy a napi limitet is túllépted már.
  • Ezután szükséged lesz valamilyen jóváhagyásra is. Ez mehet akár a bankod telefonos applikációján keresztül. A jóváhagyás részleteiről a saját bankodnál érdeklődhetsz.
  • PayPal fizetés esetén, a rendszer a PayPal weboldalára irányít át. Ha nincs PayPal fiókod, akkor egyszerűen létrehozhatsz egyet ingyenesen.
  • FONTOS! Ha félbehagyod az online fizetést, akkor a rendelés időtúllépés miatt meghiúsul.

Lehet a futárnál kártyával fizetni?

Ha utánvétes fizetést választottál, akkor készpénzzel (forintban) vagy bankkártyával is tudsz fizetni a GLS futárnál.

Lehet a csomagponton kártyával fizetni?

Ha csomagpontra kéred a szállítást, akkor az átvevőhelyen kell érdeklődni, hogy lehet-e kártyával fizetni.

Termék visszaküldés, csere

Hogyan tudok terméket cserélni?

Kövesd az alábbi lépéseket, ha másik terméket szeretnél:

  1. Küldd vissza a terméket!
  2. Visszautaljuk Neked a rendelésed árát.
  3. Add le a rendelést arra a termékre, amit szeretnél!

Mikor küldd vissza hozzánk a terméket?

  • Ha kézbe véve nem vagy elégedett a kapott termékkel.
  • Ha felpróbálva a méret nem megfelelő.
  • Ha a szállítás közben sérült meg a termék (ennek bizonyításához szükséges, hogy a csomag felbontásáról videót készíts, amin látszik, hogy megvizsgálod a kapott termékeket).
  • Ha a termék - a csomag feladását megelőző vizsgálat ellenére - gyártási hibás. Ez már garanciális probléma.
  • Szintén garanciális probléma, ha a használati útmutató szerinti rendeltetésszerű használat ellenére a terméken valamilyen elváltozás következik be (pl.: elromlik a cipzár, elenged a varrás)
  • A termék nem rendeltetésszerű használatából következő károk miatt a terméket NEM tudjuk és NEM is fogjuk visszavenni (például: elkopott vagy betört cipő, kiszakadt póló, kabát, letört fülű bögre, nem megfelelő hőmérsékleten mosott - elszíneződött póló). A gyártási hibákat nagyon egyszerű megkülönböztetni a nem gyártási hibától, ezért az ilyen típusú hibák miatt NEM érdemes visszaküldeni semmit előzetes egyeztetés nélkül.

Hogyan küldd vissza nekünk a terméket?

  1. Ha nincs meg, akkor töltsd le a visszáru nyomtatványt! Töltsd ki digitálisan (Adobe Acrobat Reader, kitöltés funkció) vagy kinyomtatva.
  2. Csomagold be a terméket a kitöltött visszáru nyomtatvánnyal együtt (ha digitálisan töltötted ki, akkor elég email-ben elküldeni)! A cipős dobozt is csomagold be valamibe.
  3. Menj be a legközelebbi postára és a kisebb dolgokat (póló, kulcstartó), vagy minden olyat, ami belefér kis- vagy nagyméretű buborékos borítékba, azt kérd levél küldeményként! NEM kell ajánlott SEM elsőbbségi! Aki élelmes az párszáz forintból megoldja. A nagyobb dobozoknál (például cipő) is általában a posta a legolcsóbb. A visszaküldésből adódó szállítási költségedet nem fogjuk visszatéríteni.
  4. Erre a címre küldd vissza (ez legyen a címzett): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  5. Semmilyen esetben se kérjél utánvételes szolgáltatást! Utánvétes csomagot nem veszünk át és vissza fog menni hozzád!

Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük az állapotát valamint az adatokat szükség szerint egyeztettük, kezdeményezzük a pénzügyi szolgáltatóknál a visszafizetést. A számlán szereplő összeget - a bank tájékoztatása alapján - két héten belül kapod meg a számládra.

FONTOS! Ha ezt nem olvasod el, akkor ráfázhatsz...

  • Kérdés vagy bizonytalanság esetén keresd ügyfélszolgálatunkat! Telefon: +36 27 300 600
  • A kapott ajándékot is küldd vissza! A cseretermék rendelésénél újra választhatsz ajándékot. Ha nem küldöd vissza az ajándékot, nem tudjuk visszautalni a pénzt.
  • Mindenképpen erre a címre küldd vissza a terméket: Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 – (ha a számlán szereplő címre küldöd, akkor nem fogja senki átvenni)
  • NEM veszünk át utánvétes csomagot! Ebben az esetben visszamegy hozzád a csomag.
  • Csak gyári állapotú terméket veszünk vissza a hozzá tartozó sértetlen csomagolással együtt. Koszos, kimosott, büdös, szakadt, törött, gyűrött, kopott terméket NEM veszünk vissza. Ha ilyet küldesz, akkor visszaküldjük Neked 1.490 forintért. Ha lemondasz róla, akkor SEM kapsz visszatérítést!
  • Koszos, poros talpú cipőt NEM veszünk vissza! Ha cipőt küldesz vissza, akkor csomagold be a cipősdobozt! Teleragaszgatott cipősdobozt NEM veszünk vissza a tartalmától függetlenül!
  • A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, azt nem áll módunkban visszautalni. Válaszd a legolcsóbb szolgáltatót! (pl. MPL buborékos boríték)!
  • Amennyiben rendelésnél online fizetést választottál, a visszáru értékét közvetlenül a megadott fizetési platformon keresztül utaljuk Neked vissza.
  • Ha a rendelésért utánvétellel vagy banki előre utalással fizettél, add meg a bankszámlaszámodat, amire visszautalhatjuk neked a visszáru értékét.
  • A visszautalás, a visszáru megérkezésétől számítva 14 munkanapon belül jelenik meg a számládon.

Rendelések

Telefonos rendelés

Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.

  • Telefonszámunk: +36 27 300 600
  • Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
Telefonos rendelés menete
  1. Bemutatkozás után elmondod, hogy milyen terméket is néztél ki vagy keresel. A termékeket a cikkszámuk alapján tudjuk beazonosítani, amit a termék mellett/alatt találsz. Ennek segítségével könnyedén közös nevezőre jutunk és beazonosítjuk a keresett terméket.
  2. Kollégánk ellenőrzi, hogy a választott termék van-e raktáron és tájékoztat a várható szállítási időről.
  3. A rendelés leadásához a következő adatokra van szükségünk: név, email, telefonszám, cím, cég esetén adószám, számlázási nevet és címet külön is meg lehet adni
  4. A sikeres rendelésről visszaigazoló emailt fogsz kapni, a rendelés részleteivel.
  5. Minden rendelésről ÁFA-s számlát állítunk ki, amit szintén emailben küldünk majd.
Fontos!
  • A rendelésedről egy visszaigazoló e-mailt kapsz, ahol meggyőződhetsz a saját szemeddel is, hogy biztosan a választott termék lett megrendelve.
  • Telefonos rendelés esetén csak utánvétes fizetést tudunk beállítani, aminek +490 forint kezelési költsége van.
  • A rendelés folyamán egy fiókot hozunk létre Neked a weboldalunkon, hogy nyomon követhesd rendelésed állapotát. Ennek jelszavát kollégánk elmondja Neked, amit Te bármikor megváltoztathatsz.
  • A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben és SMS-ben (SMS csak Magyarországon belül) is értesít Téged a szállítás várható időpontjáról.

Nem kaptam visszaigazoló levelet

  • Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
  • Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
  • Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!

Tudom követni a rendelés állapotát?

A fiókodban tudod követni a rendelés állapotát.

A csomag nyomkövetéséhez lapozz a szállítási módokhoz!

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Rendelés lemondásához keresd ügyfélszolgálatunkat a Kapcsolat pontban!

Rendelés lemondásra abban az esetben van lehetőséged, amikor a rendelés még nincsen lezárva. Ha már sikeresen lezárult és elküldtük a futárral a csomagod, akkor már csak vissza tudod küldeni.

Ha nem veszed át a csomagot, akkor a rendszer automatán fekete listára tesz, így később már csak előre fizetéssel tudsz rendelni. Megértésedet köszönjük.

Hibás terméket kaptam

  • Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
  • Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával rendelkezik.
  • Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
  • Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.

Hol találom a számlát?

  • A számlát a rendelés lezárásakor küldjük el a megadott email címre
  • Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült ajándékot választani?

  • Amíg a rendelésed nincs lezárva, addig kérheted a rendelés módosítását.
  • A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz.
  • Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a feldolgozás.

Kapcsolat

Email

Email címünk: sales@fansbrands.com

1 munkanapon belül válaszolunk

Telefonszám

Telefonon munkanapokon (hétfőtől-péntekig), munkaidőben, 9:00-tól 16:00-ig (UTC+2) kereshetsz minket. SMS-t ne írj, mert nem tudjuk fogadni, de a ha véletlenül nem vesszük fel a telefont, akkor visszahívunk.

Telefonszámunk: +36 27 300 600

Chat

Írjál nekünk WhatsApp-on! Munkaidőben szinten azonnal válaszolunk. Munkaidőn kívüli üzenetekre is válaszolni fogunk.

Kapcsolat / ügyintézés

Ha további kérdésed van, akkor töltsd ki az alábbi űrlapot!