10% extra VIP kedvezmény

  • 1- 2 napos

    Ingyenes szállítás

  • Minden termék

    Raktáron van

  • Ajándék

    Minden rendeléshez

  • 180 napos

    cseregarancia

Forma 1 osztrák versenypálya
2023 Június 30 - Július 02

Osztrák Nagydíj

  • Pálya: Spielberg (Red Bull Ring)
  • Első futam: 1970
  • Körök száma: 71
  • A pálya hossza: 4.318 km
  • A verseny hossza: 306.452 km
Facebook share iconMegosztás

Osztrák Nagydíj 2023 (Formula 1 Grosser Preis Von Österreich 2023)

  • 1. szabadedzés

    Dátum: Június 30. péntek
    Kezdés: 13:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • Időmérő

    Dátum: Június 30. péntek
    Kezdés: 17:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • 2. szabadedzés

    Dátum: Július 01. szombat
    Kezdés: 12:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • Sprintfutam

    Dátum: Július 01. szombat
    Kezdés: 16:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • Futam

    Dátum: Július 02. vasárnap
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Osztrák F1 akciók

    Kedvezmény: 5% mindenre
    Kupon kód: AUSTRIAF1
    Érvényesítés: KATTINTS IDE!

Az eseményeket élőben követheted az M4 sporton vagy a Formula 1 fizetős, online szolgáltatásán keresztül, ahol Te irányíthatod, hogy melyik kamerán keresztül nézed a versenyt.

Osztrák Nagydíj 2022 (Formula 1 Grosser Preis Von Österreich 2022)

  • 1. szabadedzés

    Dátum: Július 08. péntek
    Kezdés: 13:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • Időmérő

    Dátum: Július 08. péntek
    Kezdés: 17:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • 2. szabadedzés

    Dátum: Július 09. szombat
    Kezdés: 12:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • Sprintfutam

    Dátum: Július 09. szombat
    Kezdés: 16:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • Futam

    Dátum: Július 10. vasárnap
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Osztrák F1 akciók

    Kedvezmény: 5% mindenre
    Kupon kód: AUSTRIAF1
    Érvényesítés: KATTINTS IDE!

Az eseményeket élőben követheted az M4 sporton vagy a Formula 1 fizetős, online szolgáltatásán keresztül, ahol Te irányíthatod, hogy melyik kamerán keresztül nézed a versenyt.

Osztrák Nagydíj 2022 összefoglaló / eredmények

Olvasd el összefoglalónkat a versenyről!

Megnézem
Pos No Driver Car Laps Time/Retired PTS
1 16 Charles Leclerc LEC Ferrari 71 1:24:24.312 25
2 1 Max Verstappen VER Red Bull Racing RBPT 71 +1.532s 19
3 44 Lewis Hamilton HAM Mercedes 71 +41.217s 15
4 63 George Russell RUS Mercedes 71 +58.972s 12
5 31 Esteban Ocon OCO Alpine Renault 71 +68.436s 10
6 47 Mick Schumacher MSC Haas Ferrari 70 +1 lap 8
7 4 Lando Norris NOR McLaren Mercedes 70 +1 lap 6
8 20 Kevin Magnussen MAG Haas Ferrari 70 +1 lap 4
9 3 Daniel Ricciardo RIC McLaren Mercedes 70 +1 lap 2
10 14 Fernando Alonso ALO Alpine Renault 70 +1 lap 1
11 77 Valtteri Bottas BOT Alfa Romeo Ferrari 70 +1 lap 0
12 23 Alexander Albon ALB Williams Mercedes 70 +1 lap 0
13 18 Lance Stroll STR Aston Martin Aramco Mercedes 70 +1 lap 0
14 24 Zhou Guanyu ZHO Alfa Romeo Ferrari 70 +1 lap 0
15 10 Pierre Gasly GAS AlphaTauri RBPT 70 +1 lap 0
16 22 Yuki Tsunoda TSU AlphaTauri RBPT 70 +1 lap 0
17 5 Sebastian Vettel VET Aston Martin Aramco Mercedes 70 +1 lap 0
NC 55 Carlos Sainz SAI Ferrari 56 DNF 0
NC 6 Nicholas Latifi LAT Williams Mercedes 48 DNF 0
NC 11 Sergio Perez PER Red Bull Racing RBPT 24 DNF 0

Osztrák Nagydíj 2021 (Formula 1 myWorld Grosser Preis Von Österreich 2021)

  • 1. szabadedzés

    Dátum: Július 02. péntek
    Kezdés: 11:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • 2. szabadedzés

    Dátum: Július 02. péntek
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • 3. szabadedzés

    Dátum: Július 03. szombat
    Kezdés: 12:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Időmérő edzés

    Dátum: Július 03. szombat
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Futam

    Dátum: Július 04. vasárnap
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Osztrák F1 akciók

    Kedvezmény: 5% mindenre
    Kupon kód: AUSTRIAF1
    Érvényesítés: KATTINTS IDE!

Az eseményeket élőben követheted az M4 sporton vagy a Formula 1 fizetős, online szolgáltatásán keresztül, ahol Te irányíthatod, hogy melyik kamerán keresztül nézed a versenyt.

Osztrák Nagydíj 2021 összefoglaló / eredmények

Olvasd el összefoglalónkat a versenyről!

Megnézem
Pos No Driver Car Laps Time/Retired PTS
1 33 Max Verstappen VER Red Bull Racing Honda 71 1:23:54.543 26
2 77 Valtteri Bottas BOT Mercedes 71 +17.973s 18
3 4 Lando Norris NOR McLaren Mercedes 71 +20.019s 15
4 44 Lewis Hamilton HAM Mercedes 71 +46.452s 12
5 55 Carlos Sainz SAI Ferrari 71 +57.144s 10
6 11 Sergio Perez PER Red Bull Racing Honda 71 +57.915s 8
7 3 Daniel Ricciardo RIC McLaren Mercedes 71 +60.395s 6
8 16 Charles Leclerc LEC Ferrari 71 +61.195s 4
9 10 Pierre Gasly GAS AlphaTauri Honda 71 +61.844s 2
10 14 Fernando Alonso ALO Alpine Renault 70 +1 lap 1
11 63 George Russell RUS Williams Mercedes 70 +1 lap 0
12 22 Yuki Tsunoda TSU AlphaTauri Honda 70 +1 lap 0
13 18 Lance Stroll STR Aston Martin Mercedes 70 +1 lap 0
14 99 Antonio Giovinazzi GIO Alfa Romeo Racing Ferrari 70 +1 lap 0
15 7 Kimi Räikkönen RAI Alfa Romeo Racing Ferrari 70 +1 lap 0
16 6 Nicholas Latifi LAT Williams Mercedes 70 +1 lap 0
17 5 Sebastian Vettel VET Aston Martin Mercedes 69 DNF 0
18 47 Mick Schumacher MSC Haas Ferrari 69 +2 laps 0
19 9 Nikita Mazepin MAZ Haas Ferrari 69 +2 laps 0
NC 31 Esteban Ocon OCO Alpine Renault 0 DNF 0

Stájer Nagydíj 2021

A Kanadai- és Török Nagydíj helyett, 2021-ben ismét két Osztrák Nagydíjjal örvendeztetnek meg minket. Az első a Stájer Nagydíj néven fut, természetesen mind a kettő futam a Red Bull Ringen lesz. Jó szurkolást kívánok!

  • 1. szabadedzés

    Dátum: Június 25. péntek
    Kezdés: 11:30
    Közvetítés: M4 Sport
  • 2. szabadedzés

    Dátum: Június 25. péntek
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • 3. szabadedzés

    Dátum: Június 26. szombat
    Kezdés: 12:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Időmérő edzés

    Dátum: Június 26. szombat
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Futam

    Dátum: Június 27. vasárnap
    Kezdés: 15:00
    Közvetítés: M4 Sport
  • Stájer F1 akciók

    Kedvezmény: 5% mindenre
    Kupon kód: STAJERF1
    Érvényesítés: KATTINTS IDE!

Az eseményeket élőben követheted az M4 sporton vagy a Formula 1 fizetős, online szolgáltatásán keresztül, ahol Te irányíthatod, hogy melyik kamerán keresztül nézed a versenyt.

Összefoglaló / eredmények

Olvasd el összefoglalónkat a versenyről!

Megnézem
Pos No Driver Car Laps Time/Retired PTS
1 33 Max Verstappen VER Red Bull Racing Honda 71 1:22:18.925 25
2 44 Lewis Hamilton HAM Mercedes 71 +35.743s 19
3 77 Valtteri Bottas BOT Mercedes 71 +46.907s 15
4 11 Sergio Perez PER Red Bull Racing Honda 71 +47.434s 12
5 4 Lando Norris NOR McLaren Mercedes 70 +1 lap 10
6 55 Carlos Sainz SAI Ferrari 70 +1 lap 8
7 16 Charles Leclerc LEC Ferrari 70 +1 lap 6
8 18 Lance Stroll STR Aston Martin Mercedes 70 +1 lap 4
9 14 Fernando Alonso ALO Alpine Renault 70 +1 lap 2
10 22 Yuki Tsunoda TSU AlphaTauri Honda 70 +1 lap 1
11 7 Kimi Räikkönen RAI Alfa Romeo Racing Ferrari 70 +1 lap 0
12 5 Sebastian Vettel VET Aston Martin Mercedes 70 +1 lap 0
13 3 Daniel Ricciardo RIC McLaren Mercedes 70 +1 lap 0
14 31 Esteban Ocon OCO Alpine Renault 70 +1 lap 0
15 99 Antonio Giovinazzi GIO Alfa Romeo Racing Ferrari 70 +1 lap 0
16 47 Mick Schumacher MSC Haas Ferrari 69 +2 laps 0
17 6 Nicholas Latifi LAT Williams Mercedes 68 +3 laps 0
18 9 Nikita Mazepin MAZ Haas Ferrari 68 +3 laps 0
NC 63 George Russell RUS Williams Mercedes 36 DNF 0
NC 10 Pierre Gasly GAS AlphaTauri Honda 1 DNF 0

Kapcsolatfelvétel a FansBRANDS-el

Kérdésed van a rendeléseddel vagy a Forma 1 termékekkel kapcsolatban? Keress minket bátran telefonon, emailben, WhatsApp-on vagy Facebook Messenger-en! Azonnal választ kaphatsz minden kérdésre. Kapcsolatfelvétel előtt nézd meg a gyakori kérdéseket! Egyből megtalálhatod a szükséges információt.

Telefonszámunk

Telefonon munkanapokon (hétfőtől-péntekig), munkaidőben, 9:00-tól 16:00-ig kereshetsz minket.

SMS-t ne írj, mert nem tudjuk fogadni, de a ha véletlenül nem vesszük fel a telefont, akkor visszahívunk.

Ha éppen nem vagyunk elérhetőek, akkor KATTINTS IDE és megtalálsz minden információt, amire szükséged lehet!

Email címünk

Email-ben 24/7-ben írhatsz nekünk és 1 munkanapon belül válaszolunk minden kérdésre. A legtöbb információt ugyan megtalálod a weboldalunkon, de ha nem találod a kérdésedre a választ, akkor írj nekünk bátran!

Rendelési információ

Rendelésekkel kapcsolatos kérdések, problémák. A rendelésed állapotának ellenőrzéséhez szükséged van regisztrált fiókra.

Termék visszaküldés

  • A FansBRANDS-nél egyedülálló módon, a törvényben előírt 14 nap helyett, 180 napig van lehetőséged visszaküldeni a terméket.
  • Ha csak meggondoltad magad, a termék visszaküldéséhez kattints ide!
  • Ha úgy érzed, hogy garanciális problémád van, akkor kattints ide!

Hogyan tudok terméket cserélni?

  • Hagyományos "termék csere" lehetőség nincsen, tehát termékért nem tudunk terméket adni.
  • "Cserefutár" lehetőség sincs, tehát nem tudunk futárt küldeni az új termékkel, amit majd odaad Neked a régiért cserébe.
  • Ha másik terméket szeretnél a rendelt helyett, akkor küldd vissza nekünk!
  • Amint megkapjuk a csomagot és ellenőriztük a terméket, jóváírjuk a rendelés összegét a fiókodba.
  • Ha nincs FansBRANDS fiókod, akkor létrehozunk Neked egyet.
  • Add le a rendelést arra a termékre, amit kinéztél!
  • A jóváírt összeget teljes mértékben fel tudod használni a rendelésnél.
  • FIGYELEM! A termék ára időközben változhat, ha nem akarsz várni a jóváírásra, adj le egy új rendelést!
  • Termék visszaküldéséhez kattints ide!

Hogyan tudok rendelést leadni a weboldalon?

  • Válaszd ki a megfelelő Forma 1 csapatot vagy versenyzőt a menüből (pl.: Ferrari vagy Lewis Hamilton)!
  • A főkategórián belül további alkategóriákat is választhatsz vagy végignézheted az összes terméket.
  • Ha megtetszik valamelyik termék a listában, akkor kattints a termék képre vagy a "Részletek" gombra.
  • A termék oldalon ellenőrizd a MÉRETET! Sokan rossz méretet rendelnek.
  • Ha nem találsz olyan méretet, ami Neked kell, akkor az NINCS.
  • A megfelelő méret kiválasztása után kattints a "Kosárba" gombra!
  • A felugró ablakban lehetőséged van továbbmenni a "KOSÁR" oldalra, ahol AJÁNDÉKOT tudsz választani.
  • Ha van kupon kódod, akkor ugyanitt a KOSÁR oldalon lehetőséged van érvényesíteni.
  • A továbblépéshez kattints a "MEGRENDEL" gombra!
  • Érdemes regisztrációval rendelni, mert később tudod ellenőrizni a rendelésed állapotát, illetve a VIP Tagságot is csak regisztrációval tudod igénybe venni.
  • Add meg az adataidat, különös tekintettel az EMAIL CÍMRE, TELEFONSZÁMRA!
  • A "Tovább" gombra kattintva válassz szállítási és fizetési módot!
  • A "Tovább" gombra kattintva ellenőrizd a termékeket és a szállítási címet! Jelöld be, hogy elfogadod az Általános szerződési feltételeket és nyomd meg a "MEGRENDEL" gombot!
  • Ha ONLINE FIZETÉST válaszottál, akkor várj, amíg a rendszer átirányít a fizetési felületre!
  • Ha nem sikerül az online fizetés, nézd meg a tipikus online fizetés hibák információs blokkot!

Telefonos rendelés

Van lehetőséged telefonon is leadni a rendelést.

  • Telefonszámunk: +36 27 300 600
  • Mikor tudsz telefonon rendelni? Csak munkanapokon, reggel 9.00-tól 16:00-ig.
  • Mielőtt telefonon rendelnél, kérlek kattints ide és nézd meg bővebben az erre vonatkozó információkat!

Hogyan tudok ajándékot választani?

  • KOSÁR oldalon, a kosárba tett termékek listája alatt találod a választható ajándékokat.
  • Minél nagyobb értékben vásárolsz, annál több és értékesebb ajándék közül választhatsz.
  • Az ajándékokról bővebben ezen a linken olvashatsz.

Nem kaptam visszaigazoló levelet

  • Első körben ellenőrizd a SPAM és PROMÓCIÓ mappákat a levelezőprogramodban!
  • Ha ott sem találod, akkor valószínűleg rossz email címet adtál meg.
  • Írjál nekünk a sales@fansbrands.com email címre, hogy javítsuk ki az email címedet! Ez esetben ne felejtsd el valamivel beazonosítani magad, például névvel és szállítási címmel!

Tudom követni a rendelés állapotát?

  • Fontos, hogy csak regisztrált vásárlók tudják követni a rendelés állapotát.
  • Lépj be a fiókodba és a menüből válaszd RENDELÉSEK menüpontot!
  • "Rendelés csomagolható" - a rendelést megkaptuk, feldolgozásra vár, online fizetésnél ellenőrizd, hogy sikeres volt-e a tranzakció!
  • "Kiszedés alatt" - munkatársunk éppen keresi a rendelt termékeket, hamarosan becsomagolja.
  • "Rendelés becsomagolva" - a termékeket becsomagoltuk, hamarosan átadjuk a futárnak.
  • "Kiszállítás alatt" - a futárszolgálat átvette a csomagot, innentől kezdve a GLS-től kaphatsz további információkat.
  • "Rendelés törlés" - sikertelen fizetés esetén, bizonyos idő elteltével, töröljük a rendelést.
  • A csomag nyomkövetéséhez kattints ide!

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Utólag észrevetted, hogy rossz méretet rendeltél vagy hozzá adnál valamit a rendeléshez, esetleg nem sikerült ajándékot választani?

  • Amíg a rendelésed "Rendelés csomagolható" állapotban van, addig kérheted a rendelés módosítását.
  • A szállítási cím módosítását a futárszolgálattal egyeztetve kezdeményezhetsz. Bővebben...
  • Emailt is írhatsz, de - munkanapokon, munkaidőben - telefonon érdemes módosítást kérni, mert gyorsabb a feldolgozás.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

  • Rendelést lemondhatod, amíg a rendelés státusza "Rendelés csomagolható" állapotban van.
  • Ha szeretnéd lemondani a rendelésed, akkor kattints ide és kövesd az utasításokat!

Hibás terméket kaptam

  • Ritkán előfordul, hogy valamilyen okból nem azt a terméket kapod, amit vártál. Például a termék eltér a weboldalon lévő termék fotójától, vagy a csomagoláson lévő méret nem egyezik a címkén lévővel.
  • Az is lehetséges, hogy a termék sérült a szállítás során, vagy valamilyen gyártási hibával rendelkezik.
  • Ilyen esetben küldjél róla fotót a sales@fansbrands.com email címre és kivizsgáljuk a rendelést!
  • Ha az előzetes vizsgálat során jogosnak ítéljük a reklamációt, saját költségünkre elhozatjuk a terméket és elküldjük a cserét vagy visszautaljuk a pénzt.

Most rendelek, de később szeretném a szállítást

  • Online rendelés esetén, írd be a rendelés megjegyzésébe, hogy mikorra szeretnéd a szállítást (például: "2022. december 14-re szeretném megkapni a csomagot")
  • Telefonos rendelés esetén, ezt az információt add át az ügyfélszolgálatunknak!
  • A szállítási időt nem tudjuk 100%-os kalkulálni, de általánosságban úgy fogjuk átadni a futárszolgálatnak a csomagot, hogy a kívánt napon jusson el Hozzád.

Hol találom a számlát?

  • A számlát a rendelés lezárásától számítva 8 napon belül küldjük el a megadott email címre
  • Ellenőrizd a SPAM és promóciós mappákat is!

Szállítási információk

Magyarországi szállításokkal kapcsolatos információ

Szállítási idő és költségek

  • Szállítási idő Magyarországon: 1-2 munkanap
  • Szállítási költség Magyarországon: ingyenes (*kivételek esetén 1.490 Ft, például könyvek)
  • Szállítás hétvégén, ünnepnapokon: ezeken a napokon az ügyfélszolgálat, rendelés feldolgozás és szállítás szünetel.
  • Szombati átvétel: péntek 12:30-ig leadott rendelés, szombat 15:00-ig átvehető a Dunaház Üzletközpontban, Budapest Boráros Tér 7.
  • Rendelés lemondás, módosítás: adott munkanap 10:00-ig van lehetőség terméket módosítani, lemondani. Különben a csomag ki lesz küldve és megtagadás esetén szállítási díjat számolunk fel.

A csomag nyomon követése

csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.

A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Onnantól kezdve már csak a futárszolgálat tud bővebb információt adni.

GLS futárszolgálat

  • Magyarországon a rendeléseket a GLS szállítja házhoz.
  • A csomagszállítás részleteiről elsősorban a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni.
  • GLS csomag nyomkövetése: kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát!
  • GLS ügyfélszolgálat: munkanapokon 07:00-tól 20:00-ig, (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660
  • GLS weboldal, további kapcsolatok: kattints ide

Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?

A FansBRANDS-nél minden olyan kényelmi funkcióra előfizettünk a GLS-nél, ami segít abban, hogy pontos tájékoztatást kapjál a csomagod állapotáról és menedzselni is tudjad a kézbesítést. Nézd meg, hogy milyen üzenetekre számíthatsz!

Három kézbesítési kísérlet

  • SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
  • Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
  • A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  • A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.

5 megoldást is választhatsz

  • Kérheted a kézbesítést új időpontban.
  • Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
  • Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
  • Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
  • A csomag átvételének visszautasítása

Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges

  • Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
  • Akár GLS csomagpontba is kérheted.

További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal 

  • Szállítási idő: 1-5 munkanap
  • Szállítási díj: 1.990 Ft.
  • A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.

Csomagpontra szállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES

Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják a kiválaszott GLS csomagpontra. Ha nem tudod napközben se otthon se a munkahelyen átvenni, akkor érdemes ezt az opciót választanod.

  • Szállítási idő:1-5 munkanap
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
  • Magyarországon belül érvényes.
  • A szállítás részleteiről ugyanúgy email-ben és SMS-ben is kapsz információkat. A futár a csomagponton hagyja a csomagodat.
  • Az adott csomagpont nyitvatartásáról és fizetési lehetőségeiről, a helyszínen érdeklődhetsz.
  • A kézbesítés utáni napokban menj el a csomagért, mert nem fogják sokáig tartani és vissza fog jönni hozzánk!

Személyes átvétel Budapesten, akár szombaton is | INGYENES

2022-től bevezettük a személyes átvételi lehetőséget is, átvételi pontunkon.

  • Akár AZNAPI átvétel. Nézd meg a részleteket!
  • Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
  • A 14:30-ig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától. (kivéve szombat, vasárnap)
  • Az átvételi pont szombaton is nyitva tart.
  • A 14:30 után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni, de SMS-ben minden esetben értesítést kapsz, amikor már átvehető a csomagod.
  • A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
  • Megrendelésedet a helyszínen készpénzzel, vagy akár bankkártyával is ki tudod fizetni.
  • Cím: 1095 Budapest, Boráros Tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszint.
  • Csomagpont nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 12:00-19:00 SZOMBAT: 10:00-15:00

Át lehet venni személyesen a rendelést?

Budapesten, személyesen is át tudod venni a rendelésedet, átvevőpontunkon. Szélsőséges esetben - legkésőbb péntek 12:30-ig leadott rendelés esetén, szombaton át tudod venni a rendelésed. Az átvevőhely pontos címe: 1095 Budapest, Boráros Tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszint.

Hova szállítunk?

A FansBRANDS-nél a világ bármely pontjára kérheted a csomagodat. A GLS, a UPS és a Posta segítségével minden ország és település elérhető. Magyarországon belül is bárhova kérheted a rendelésed.

Mennyi ideig tart a szállítás?

  • Normál szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-5 munkanap
  • EXPRESS szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-2 munkanap
  • Normál szállítás EU-n belül, Magyarországon kívül: 2-9 munkanap
  • Normál szállítás EU-n kívül: 3-7 munkanap

Ünnepnapok és munkaszüneti napok

Ezeken a napokon teljesen egyedi szállítási idővel kell számolnod, és a GLS illetve a UPS határozza meg, hogy mikor dolgozik. Ha sürgősen kell ilyenkor valami, akkor a legjobb döntés, hogy megkérdezel minket telefonon, email-ben esetleg WhatsApp chat-en.

Miért késik a csomagom?

Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.

  • A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
  • A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
  • GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
  • GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
  • GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
  • Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
  • UPS esetén (EU-n kívül) KATTINTS IDE és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
  • Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
  • A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.

Kapok értesítést a futárszolgálattól?

FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat, mert oda kapod az értesítőket!

  • Email: a GLS-től, UPS-től és a postától több emailt is kapsz, amiben fontos információk vannak.
  • SMS: a GLS-től SMS-t is kapsz a kézbesítés napján. Az SMS-ben kapott telefonszámon akár a futárral is egyeztethetsz.

Hogyan tudom módosítani szállítási címet?

Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.

  • FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
  • A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
  • Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
  • A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.

Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?

  • Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
  • Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
  • Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.

Kell fizetni vámköltséget?

  • Magyarországon és az EU-n belül nincsen vámkezelési díj.
  • Ha az Európai Unión kívüli címre kéred a szállítást, akkor LEHETNEK extra vámkezelési költségek.
  • A vámköltségek és egyéb adók minden esetben a vásárlót terheli.
  • Részletekről az adott ország illetékes hatóságánál érdeklődhetsz.
  • A vámköltségekről a FansBRANDS-nél nem tudunk tájékoztatást adni.
  • Nem tudjuk szabályozni és nem tudunk hatást gyakorolni az adott ország vámkezelési és adózási törvényeire

Mi történik ha megtagadom a csomagot?

  • A csomag vissza fog jönni hozzánk.
  • Amennyiben előre fizetéssel vásároltál, kezdeményezzük a visszítérítést a megfelelő szolgáltatónál.
  • A jogszabályoknak megfelelően, a szállítási díjjal csökkentett összeget térítjük vissza.
  • Amennyiben a futárszolgálat, a visszaküldésért további árat számol fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően, azt az összeget is a vásárlóra terheljük.
  • A jövőben kizárólag előrefizetéssel tudsz majd rendelést leadni az áruházunkban.

Fizetési információk

A FansBRANDS®-nél minden lehetőséget megadunk, hogy kényelmesen és biztoságosan tudj fizetni a weboldalunkon.

Fizetési módok, tranzakciós díjak

Fizetés utánvéttel

  • Fizetés utánvéttel 490 Ft.
  • Ez esetben a rendelésedet a GLS futárnak fogod kifizetni, akinél lehet készpénzzel (forintban) vagy bankkártyával is fizetni.
  • Ennél az opciónál 490 forint kezelési költséget kell pluszban fizetni. Ha nem szeretnél semmilyen plusz költséget, akkor válassz az online fizetési módok közül!

Fizetés bankkártyával online 

  • Fizetés bankkártyával online díjmentes.
  • Ennél az opciónál NINCS kezelési költség!
  • Manapság már mindenkinek van bankkártyája, de nem mindenki szereti használni online. Fontos tudni, hogy a FansBRANDS®-nél a kártyás fizetés biztonságos és felgyorsítja a rendelés feldolgozását. Az esetleges visszatérítések is gyorsabban kerülnek a számládra.
  • FONTOS: ellenőrizd, hogy van-e elegendő összeg a kártyán. Ha nagyobb összegben rendelsz, akkor pedig a limitre is figyelj (van, hogy a limit miatt sikertelen a tranzakció)! A FansBRANDS® nem tárolja a kártya adatokat!
  • Elfogadott kártyatípusok: Visa, V PAY, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club International, Discover, UnionPay, JCB, Paymit

Fizetés PayPal fiókkal

  • A 21. század online fizetési megoldása. Milliók használják és bíznak benne, szinte a világ összes országában. Kezelése egyszerű és nagyszerű.
  • Ha ezt választod, akkor a rendelés leadásakor átirányítunk a PayPal rendszerébe, ahol véglegesítheted a rendelést. További infomációk és regisztráció a PayPal weboldalán találhatók.

Fizetés azonnali banki átutalással

  • Fizetés azonnali banki átutalással díjmentes
  • Akkor ajánlott, ha nagy tételben és / vagy cégként vásárolsz. A pénz beérkezésének ellenőrzése manuálisan történik, ezért a feldolgozás lassabb lehet, mint az online fizetés esetén.
  • Ennél az opciónál NINCS kezelési költség!
  • A rendelést csak a pénz beérkezése után kezdjük feldolgozni.
  • FONTOS! Utalásnál tüntesd fel közleményben a rendelési számot és ne fizess egynél több rendelést 1 utalással!

Utalás adatok Magyarországon belül:

  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám: 10918001-00000121-71110002

Utalás adatok külföldről:

  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám (IBAN): HU87 1091 8001 0000 0121 7111 0002
  • SWIFT KÓD (BIC): BACXHUHB

Milyen valutában lehet fizetni?

Nemzetközi Forma 1 webáruházként, akár 5 féle valutában is láthatod az árakat a termékeknél. Természetesen bármilyen, számodra megfelelő valutában lehet fizetni online.

  • A weboldalunkon található valuták: forint (HUF), amerikai dollár (USD), angol font (GBP), román lej (RON), euró (EUR)
  • Ha utánvéttel szeretnél fizetni, akkor Magyarországon kizárólag forintban, illetve Romániában csak lejben lehet fizetni a futárnál.
  • Online fizetésnél bármilyen valutában fizethetsz, de a bank vagy a fizetési szolgáltató - az aktuális árfolyamon - át fogja kovertálni arra a pénznemre, amelyikben böngészted az áruházunkat.
  • Az átváltás miatt Te nem fogsz többet fizetni a rendelésedért.

Lehet utánvéttel fizetni?

  • Igen, lehet a futárnál utánvéttel fizetni, Magyarországon, Romániában, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Horvátországban.
  • Az utánvétes fizetésnek 490 Ft-os kezelési költsége van.
  • Magyarországon lehet készpénzzel (csak forintban), illetve bankkártyával is fizetni az utánvét költséget a futárnál.
  • Romániában csak készpénzzel (csak lejben) lehet fizetni az utánvét költséget a futárnál.
  • Ha nem szeretnél kezelési költséget fizetni, válaszd az online bankkártyás fizetést!

Lehet hitelre vásárolni?

Webáruházunkban nem lehet hitelre vásárolni, de nincs kizárva, hogy ha több ilyen kérdést kapunk, akkor bevezetünk valamilyen hitelezési konstrukciót.

Lehet szépkártyával fizetni?

Ruhaneműre nem lehet felhasználni a Szépkártyát, így nálunk sem tudod felhasználni a rajta lévő összeget.

Hogyan tudom használni az ajándékutalványt / kupon kódot?

Néhány akcióban kupon kódokat kaphatsz emailben, vagy találhatsz a weboldalunkon. Az ajándékutalványok is kupon kód alapján működnek.

  • A kupon kódokat a KOSÁR oldalon vagy a rendelési folyamatban a Szállítás és fizetésoldalon tudod aktiválni.
  • Több kedvezmény nem vonható össze.

Miért nem sikerül az online fizetés?

Tipikus hibák online fizetéssel kapcsolatban, ha online bankkártyás vagy PayPal fizetést választottál:

  • Várd meg, amíg az oldal - a rendelés leadása után - átirányít a fizetési oldalra!
  • Ellenőrizd, hogy van-e elég fedezet a számládon!
  • Ellenőrizd a költési limiteket! Lehetséges, hogy a napi limitet is túllépted már.
  • Ezután szükséged lesz valamilyen jóváhagyásra is. Ez mehet akár a bankod telefonos applikációján keresztül. A jóváhagyás részleteiről a saját bankodnál érdeklődhetsz.
  • Sikeres jóváhagyás után a rendszer visszairányít a FansBRANDS® weboldalára.
  • PayPal fizetés esetén, a rendszer a PayPal weboldalára irányít át. Ha nincs PayPal fiókod, akkor egyszerűen létrehozhatsz egyet ingyenesen.
  • FONTOS! Minden esetben várd meg, amíg a rendszer átirányít a fizetési felületre! Ez mobilon akár több időt is igénybe vehet.
  • FONTOS! Ha félbehagyod az online fizetést, akkor a rendelés időtúllépés miatt meghiúsul.
  • FONTOS! Ha nem sikerült az online fizetés, akkor a FansBRANDS®fiókodba belépve, a profilodnál választhatsz akár másik fizetési módot is. Nem kell újra leadnod a rendelést!

Lehet a futárnál kártyával fizetni?

Ha utánvétes fizetést választottál, akkor készpénzzel (forintban) vagy bankkártyával is tudsz fizetni a GLS futárnál.

  • A bankkártyás fizetés a futárnál csak Magyarországon működik!
  • Romániában utánvéttel - a futárnál - csak készpénzzel, lejben tudsz fizetni.

Lehet a csomagponton kártyával fizetni?

Ha csomagpontra kéred a szállítást, akkor az átvevőhelyen kell érdeklődni, hogy lehet-e kártyával fizetni.

Számlaszám utaláshoz

Utalás Magyarországon belül:

  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám: 10918001-00000121-71110002

Utalás adatok külföldről:

  • Kedvezményezett: Pit Box Kft.
  • Bank neve: UniCredit Bank
  • Számlaszám (IBAN): HU87 1091 8001 0000 0121 7111 0002
  • SWIFT KÓD (BIC): BACXHUHB

Garanciák és használati útmutatók

A garanciális kérdésekben is fontos, hogy tisztában legyünk mi számít helyes használatnak. Igyekeztünk összegyűjteni minden lényeges információt és átadni emberi nyelven, hogy tovább maradjon jó állapotban a rendelt termék és tisztában legyél a garanciával is. Vágjunk is bele!

1 év FansBRANDS garancia

A FansBRANDS áruházban található termékekre szinte minden esetben 1 év gyártói garanciát kínálunk!

2 év óragarancia

A FansBRANDS-nél található órákra (Ferrari órákra) 2 év gyártói garanciát biztosítunk. További információ az órák garanciájával kapcsolatbanezen a linkenérhető el.

Milyen termékre vonatkozik?

Gyakorlatilag szinte mindenre: cipők, pólók, sapkák, pulóverek, nadrágok, stb. tehát az összes ruhaneműre. Plusz még a kiegészítőkre: pénztárcák, táskák, stb. Persze van olyan, amire nem tudunk garanciát biztosítani: például könyvek, parfümök, törékeny dolgok (bögrék).

Utóbbi esetben számtalanszor elmondtuk már, hogy a legjobb megoldás, ha videót csinálsz arról, ahogy felbontod a csomagot kézhezvétel után. Ez azért fontos mert például ha egy törékeny termék megsérül a szállítás közben, akkor csak így lehet bizonyítani. Tehát készíts videót!

Mik lehetnek garanciális problémák?

Ruhaneműnél kényes téme szokott lenni ez a kérdés, de a FansBRANDS-nél mindent megteszünk annak érdekében, hogy a valós garanciális problémákat megfelelően kezeljük.

Azért mondom, hogy valós, mert természetesen sokan próbálják a szétszakadt, szétmosott - nem megfelelően kezelt - termékeket cseréltetni (persze sikertelenül).

A garanciális probléma minden esetben olyan gyártói hibára vezethető vissza, ami a rendeltetésszerű használat mellett következik be. A gyártói hiba pedig olyan, ami már az eladás pillanatában is megvolt, de az ellenőrzés alatt nem látszódott. Ilyen lehetnek például a varrási-, ragasztási- és anyaghibák.

Mik nem garanciális problémák?

Sokan sokféleképpen szeretnék ha cserélnénk a termékeket, de sajnos ezek között számtalan olyannal is találkozunk, akik saját hibájuk miatt tették tönkre őket. Szinte minden esetben meg tudjuk mondani, hogy mi történt a termékkel, mert a FansBRANDS-nél nem csak áruljuk, hanem viseljük és hordjuk is őket nap mint nap, és pontosan tisztában vagyunk a termékek használhatóságával.

  • Az egyértelmű szakadás, törés nem garanciális probléma.
  • Ha a mosási útmutató ellenére például más hőfokon mosod a terméket és kijön a színe vagy lejönnek róla a nyomtatott logók, akkor az sem garanciális probléma.
  • Ha nem rendeltetésszerűen használod a terméket, akkor az maga után vonja a garancia elévülését is. Például cipőink nem valók focizásra, sportolásra - az ilyen tevékenységből eredő hibák azonnal felismerhetők.

Speciális esetek

Előfordulhatnak olyan extrém esetek, amikor a termék valamilyen paramétere eltér a leírtaktól. Ilyen esetekben cseréljük és a szállítási költségeid mi álljuk!

  • Amikor a cipő mérete nem egyezik a dobozán lévővel. Cseréljük!
  • Amikor a weboldalon lévő kép nem tükrözi a kézhez kapott terméket. Cseréljük! (Kivéve olyan termékeknél, ahol csak grafika van feltüntetve, mert például még nincs legyártva)

Sérült csomagolás, amikor viszi Neked a futár?

Amennyiben sérült a csomagolás és úgy gondolod, hogy hiányos vagy sérült lehet a rendelésed akkor NE VEDD ÁT A CSOMAGOT!

Ha mégis átveszed, akkor a felbontásról csinálj videót! Hiba esetén csak így tudod bizonyítani az igazadat.

Garancia törékeny termékekre

FONTOS! Törékeny termék esetén, a csomagolás álapotától függetlenül, MINDEN ESETBEN CSINÁLJ VIDEÓT a csomagolás felbontásáról és a termék megvizsgálásáról. Egyéb esetben nem tudod bizonyítani, hogy a szállítás következében sérült meg a termék! Képet nem tudunk elfogadni.

180 napos visszaküldés

Több helyen láthatod, hogy a FansBRANDS-nél, 180 napos visszaküldési garanciát kapsz. Ez mind a személyes és internetes vásárlásra is vonatkozik.

Ebben az esetben csak és kizárólag hibátlan, nem használt terméket veszünk vissza a termékhez tartozó sérülésmentes dobozzal és eredeti számlával együtt!

További információt erről a visszaküldés folyamatáról ezen a linken olvashatsz.

Puma Ferrari, Mercedes, BMW cipők használati útmutatója

A lábbeli címkézése

A legtöbb adatot minden cipőről igyekszünk megjeleníteni a weboldalon. A cipő dobozán is találsz majd részleteket.A lábbelikben lévő címkén az alábbi adatok szerepelnek:

  • A származási hely - ahol a cipő konkrétan gyártásra került.
  • Modellszám - avagy a cipő termék kódja, amit megtalálsz a weboldalon is.
  • Nagyságszám - UK (angliai), EUR (európai), US (amerikai) méretben és centiméterben is megadják általában, ahogy a mérettáblázatunkban és a méretválasztóban is fel van tüntetve.

A cipő fő anyagai

A FansBRANDS webáruházban elérhető cipők anyaga főleg műbőr vagy textil. Persze találhatsz bőr, velúr bőr cipőket is és az sincsen kizárva, hogy megjelennek weboldalunkon a magasabb minőségű és drágább lábbelik is. Ha nem találsz erre vonatkozó információt az adott termékről, akkor keress minket bátran telefonon vagy email-ben!

A lábbeli rendeltetése

Nem lehet minden cipőt bármilyen helyzetre használatba venni. Például a Drift Cat cipőinket nem fogod túrázásra használni. Általánosságban pedig elmondható, hogy semelyik nálunk található cipő nem alkalmas focizáshoz! A nem megfelelő használatból eredő hibák nem garanciálisak, ezért erre különösen figyelj! FansBRANDS-nél az alábbi típusokkal találkozhatsz:

  • Sportlábbeli, kézilabdacipő, termi: csak teremben használható.
  • Sportlábbeli, kosárlabdacipő, termi: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, futócipő: szabadtéren és teremben is használható.
  • Sportlábbeli, futócipő, terep: szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, teniszcipő: termemben, vagy szabadtéri körülmények között használható.
  • Sportlábbeli, fitness cipő: csak teremben használható
  • Sportlábbeli, túracipő: kiránduláskor, túrázáskor használható
  • Szabadidő lábbeli: olyan nem rendszeres viseletű lábbeli, amelynek szabadidő – és nem
  • Versenysport – jellegű sporttevékenység esetén használható: anyagösszetétele, felsőrész-modellkialakítása, alsórész-szerkezete – a téli időjárási feltételek kivételével – kifejezetten aktív testmozgást tesz lehetővé.
  • Rendszeres viseletű tavaszi- őszi lábbeli: olyan lábbeli, amely - a téli időjárási feltételek kivételével – tartós viseletre alkalmasak
  • Rendszeres viseletű nyári lábbeli: olyan lábbeli, amely anyaga és szerkezete lehetővé teszi a láb fokozott mértékű szellőzését
  • Papucs: általában csak fejrészből, vagy pántokból álló, elsősorban alkalomszerű házi-, vagy strand viseletre alkalmas, esetleg divat lábbeli.
  • Extrém divatlábbeli: különleges konstrukció és/vagy keskeny- rövid talp és/vagy egyedi szabásvonal és/vagy legkülönbözőbb szín és/vagy különleges anyagösszetétel stb., elsősorban divatigényeket kielégítő lábbeli

Tisztítás, ápolás

Az ápolás alatt a lábbeli szennyeződésektől történő megtisztítását, a szín és a felsőrész különböző szerekkel történő kezelését, kinézetének javítását, regenerálását, és a lábbelinek a megújuló igénybevételre történő előkészítését értjük. Esetenként a kezeléssel a lábbeli egyéb tulajdonságainak megőrzése, javítása is cél.

  • Bőr (természetes barkájú) felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával, puha szőrű kefével, az erősebb szennyeződést bőr radírral távolítsa el, mindkét esetben száraz állapotban. A tiszta és száraz felületet a bőrrel azonos színű, esetleg színtelen cipőkrémmel vékonyan kenje be, majd néhány perc múlva fényesítse ki. Alkalomszerűen használhat szilikonos önfényezőt. Soha ne tisztísd a bőr lábbelit nedves állapotban, vagy vízzel!
  • Bevonatos bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha ruhával távolítsd el, majd kezeld le az erre az anyagokra ajánlott ápolószerrel!
  • Velúr, vagy nubuk bőr felsőrészről az enyhe szennyeződést puha szőrű kefével távolítsd el! A felületet egyöntetűre hozhatod gumis cipőkefével (csak egyirányba húzd!). Erősebb szennyeződést bőr radírral tüntethetsz el. Célszerű ezután velúr - nubuk tisztító szivaccsal átdörzsölni a lábbelit. Végül a felsőrész színével megegyező színű /vagy színtelen/velúr- nubuk spray- vel fújd át egyenletesen az egész felsőrészt!
  • Zsíros kikészítésű bőr: tisztítás a velúr bőröknél leírtak szerint, ápolászsíros cipőkrémmel, vagy bőrzsírral
  • Lakkbőr: puha szőrű kefével, vagy enyhén nedves, puha ruhával távolítsa el a szennyeződést, száradás után puha ruhával fényesítheti. Használhat lakkbőr tisztítót, de ne használjon cipőkrémet!
  • Műbőr: a szennyeződést langyos, tiszta vízzel megnedvesített ruhával töröld le, szárítsd meg sugárzó hőtől távol, majd puha ruhával fényesítsd ki! Használhatsz a műbőrre ajánlott sampont is a kezelési utasításában leírtak szerint. Ne használj cipőkrémet!
  • Textil: puha szőrű kefével - amit csak erre a célra használsz - távolítsd el a port, szennyeződést! Erősebb szennyeződések esetén speciális textiltisztító samponhasználatát javasoljuk, a használati utasításukban foglaltak betartásával.
  • Kombinált - több anyagból készült - felsőrészek: az adott anyagokra javasolt tisztítást, ápolást végezd, ügyelve arra, hogy ne szennyezd az éppen nem tisztított anyagrészt! Amennyiben az anyagok nagyon különböznek egymástól, használhatsz cipőre kifejlesztett és ajánlott sampont a kezelési utasításában leírtak szerint.
  • GORE-TEX, illetve hasonló membránokat tartalmazó lábbelik felsőrészének ápolásához kizárólag a gyártó által erre a célra ajánlott termékeket célszerű használni.
  • Bélések: amennyiben szükséges a bélések tisztítása, azt a címkén jelölt anyaguk szerint, a felsőrész anyagoknál leírtak alapján végezd!
  • Talp: száraz állapotban erősszálú kefével tisztítsd! Amennyiben szennyezett marad, nedves ruhával le lehet törölni, de vigyázz, hogy a felsőrészt ne szennyezd össze!

Néhány tanács, figyelmeztetés

Ne hagyd figyelmen kívül az alábbiakat, mert a cipő károsodásával járhat!

  • Az általunk forgalmazott lábbeliktől - a külön jelzetteket kivéve - nem várható el vízállóság. A nubuk, velúr és a textil felsőrészű lábbelik kimondottan nem vízállóak!
  • A zárt felsőrészű lábbeliket csak zoknival viseld!
  • A záró elemeket (fűző, tépőzár, csat stb.) minden le- vagy felvétel alkalmával oldd, illetve rögzítsd, mert a kéregrész károsodhat!
  • A záróelemeket olyan szorosan rögzítsd, hogy a sarok, a bélés károsodásának elkerülése érdekében csak minimálisan mozoghasson a cipőben!
  • A lábbeli felhúzásakor használj cipőkanalat!
  • Használat után sámfázd ki a cipőt, vagy a fejrészét tömd ki papírral, hogy a hajlási ráncok kisimuljanak!
  • Az átnedvesedett lábbelit - kisámfázva, vagy kitömve - sugárzó hőtől távol, szellős helyen szárítsd!
  • Nagyon fontos, hogy a lábbeliket lehetőleg naponta váltogasd! A nem izzadós láb is termel izzadságot, amit a bélés (béleletlen lábbeli esetén a felsőbőr húsoldala) magába szív. Ezt le kell tudja adni, ezért kell pihentetni, szellőztetni a lábbelit. Ellenkező esetben az anyagok idő előtt tönkremennek.
  • A hímzett alkatrészek fokozottan sérülékenyek!
  • Az időjárásnak megfelelő lábbelit viselj!
  • Ha a lábbelin kisebb hiba keletkezik, azonnal javíttasd meg, ezzel megakadályozza a lábbeli esetleges tönkremenését!

Forma 1 termékek használati útmutatója

Használati útmutató bevezető

A vásárláskor különösen fontos, hogy a használati célhoz (sport, szabadidő), illetve a megfelelő sportághoz, annak igénybevételeit figyelembe véve történjen meg a ruházati termék kiválasztása.

Mindennek figyelmen kívül hagyása rendeltetésellenes használathoz, valamint idő előtti elhasználódáshoz vezethet, ezért kérjük, vásárlás előtt gondosan olvasd el a címkéken (bevarrt és függőcímke) feltüntetett információkat, illetve kérd ki a tanácsunkat!

Címkézés és anyagösszetétel

Ruházati termékek esetén a szükséges információt két helyen találja meg: a bevarrt címkén és a függőcímkén (továbbá egyes termékek esetében, ahol megengedett, a csomagoláson).

A terméken található információk az alábbiak:

  • a termék nyersanyag-összetétele
  • méretjelzés
  • kezelési jelképsor
  • a termék megnevezése
  • azonosító jelzés (amely a márkanéven kívül egy cikkszám)

A bevarrt címkén található adatok

Nyersanyag-összetétel:

  • Cotton = pamut
  • Viscose = viszkóz
  • Polyester = poliészter
  • Polyamide = poliamid
  • Acrylic = poliakril
  • Wool = gyapjú
  • Elastane = elasztán (poliuretán, rugalmas szál)
  • Duck down = kacsa pehely
  • Duck feather = kacsa toll

Méretjelzés:

Kérlek, gondosan tanulmányozd át a terméken található méretszámokat, mert bizonyára akad köztük olyan, amit Te is ismersz. Termékeinkre jellemző, hogy több ország méretjelölését is alkalmazzuk.

Például:

US (Amerikai Egyesült Államok): L CAN (Kanada): G D (német): 40 UK (Egye sült Királyság): 14 F (francia): 42 E (spanyol): 44 I (olasz): 44

A felsorolt női méretjelzések ugyanazt az anatómiai méretet fedik, különböző országok nagyságjelzése alapján. Ugyanez jellemzi férfi termékeinket is. Eladóink ezen a téren is további tájékoztatást tudnak nyújtani.

Bevarrt kezelési jelképsor:

A mosási jelképbe beírt számok a nedves kezelés maximális megengedhető hőmérsékletét jelentik. A kézjelzés csak kézi mosást enged, amelynek hőfoka maximum 40 C°. A jelzetteken kívül kívül vannak magasabb mosási hőmérsékletek is, de termékeink többségükben a fentieknek megfelelő hőfokon moshatók. A jelkép alatti egy aláhúzás a kíméletes, az egymás melletti két aláhúzás a nagyon kíméletes kezelésre figyelmeztet. Az aláhúzás nélküli, de mosási hőfokkal ellátott jelölés szokásos mechanikus műveletet jelent.

Fehérítéssel kapcsolatos jelzések:

A háromszög, benne a Cl jelöléssel (klór) a klóros fehérítést engedélyezi.

Vasalással kapcsolatos jelzések:

A megengedett vasalási hőfokot egy, kettő vagy három ponttal jelölik.

  • Az egy pont 110 C° talphőmérsékletű vasalást engedélyez, amely érzékeny szintetikus kelméknél szokásos vasalási hőmérsékletnek tekinthető.
  • A két pont 150 C°-os talphőmérsékletű vasalást engedélyez.
  • A három pont 200 C° talphőmérsékletű vasalást tesz lehetővé.

A vasalási hőfok tekintetében soha ne kísérletezz, mert előfordulhat, hogy valamilyen kikészítés miatt (pl. hőérzékeny színezék, elasztikus szál felhasználása stb.) a gyártó az alapanyag károsodásának elkerülése érdekében a szokásosnál alacsonyabb hőfokot ad meg.

Vegytisztítással kapcsolatos jelzések:

  • Az „A” betűjelzés esetén az összes, vegytisztításban használt szokásos oldószer alkalmazható.
  • A „P” jelzésnél a perklór-etilén és egyéb megfelelő oldószerek alkalmazhatók.
  • Az „F” betűjelzés fluor és benzin használatára utal.

A vegytisztítással kapcsolatos jelzések aláhúzással jelölése a tisztítási eljárás szigorú korlátozását jelenti a víz hozzáadás, a szárítási hőmérséklet és a mechanikus műveletek tekintetében. Az önkiszolgáló mosodai tisztítás ezekben az esetekben nem megengedett.

Szárítással kapcsolatos jelzések:

A jelképben elhelyezett egy pont alacsonyabb, a két pont magasabb szárítási hőmérsékletet jelent.

Fontos: A kereszttel áthúzott jelek mindig tiltást, azaz nem megengedett kezelést jelentenek.

Szöveges használati-kezelési útmutató

  • A színes termékeket (pasztellszínek kivételével) ajánlatos előmosáskor elkülönítve mosni, mert így az anyag felületére esetleg „kiült” színezék többlet anélkül távozik, hogy más holmival együtt mosva utóbbit elszínezné.
  • A színelhagyó kikészítésű vászonnadrágokat (és más hasonló típusú termékeket) mindig elkülönítve, kifordított állapotban kell mosni.
  • A bolyhozott hátoldalú termékeket viszont ne mossuk ki fordítva, mert az esetlegesen távozó rövid elemi szálak más együtt mosott ruhanemű felületére rátapadhatnak.
  • A hurkolt felületű termékek hurokkihúzódása mosás hatására csökken, ezért ajánlott már az első felvétel előtt kimosni.
  • A fürdőruhát tengerben, termálvízben történő úszás után közvetlenül tiszta folyó vízzel öblítsd át, majd otthon folyékony finommosószerrel mosd ki! A napvédő krémeket enyhe mosószerrel távolítsd el! Soha ne szárítsd fürdőruhádat tűző napon, és ne hagyd hosszú ideig törölközőbe csavarva! A beton felületek a fürdőruha anyagát felsérthetik. Mindig törölközőn ülj vagy feküdj!
  • A tollkabátot (amennyiben mosható) a bevarrt kezelési jelképsornak megfelelően mosd ki! A szárítás mindig szobahőmérsékleten, sugárzó hőtől távol, fektetve történjen. Szárítás közben a termék többszöri átforgatása, a toll fellazítása szükséges. Ha a toll elvándorlását megakadályozó steppelés sűrű, előfordul, hogy rázogatással a toll nem lazul fel kellően, ilyenkor a járatokban lévő toll óvatos „átmorzsolgatása” szükséges. Ez adott esetben komoly fizikai munkát igényel, de így a kabát visszanyeri eredeti küllemét.
  • Húzózárral, tépőzárral záródó termékeket mindig zárt állapotban mossunk, mert ezzel megakadályozzuk idő előtti elhasználódásukat, és megelőzzük azt, hogy a zárószerkezetek a termék más részeiben kárt tegyenek.
  • Nyersanyag-összetételtől, kelmeszerkezettől függően a deformálódás elkerülése érdekében több pulóver csak fektetve, formára igazítva szárítható. Így például a tiszta gyapjú, tiszta pamut pulóverek, de ajánlatos a gyapjú-akril kevert pulóvert is ilyen módon szárítani.
  • A gyapjú és gyapjútípusú termékek mosásához kizárólag gyapjú mosószert használj!
  • A nyomott mintázat nem vasalható!
  • A pamut-poliészter kevert pólók, pulóverek természetes velejárója a göbösödési hajlam. A göbösödés megjelenését késleltetni, mértékét csökkenteni fonákoldalon (kifordított állapotban) történő mosással, majd száradás után simító vasalás alkalmazásával lehet.
  • A polár anyagból készült termékek felületét mosás után, még nedves állapotban, száliránynak megfelelően enyhe simító kefélést alkalmazva rendezni szükséges. Így a termék sokáig megőrzi eredeti felületét.

FONTOS tudnivalók

  • Minden terméket kizárólag a bevarrt kezelési jelzéseknek és a szöveges utasításnak megfelelően kezelj! Ettől eltérő kezelés a terméket károsíthatja, valamint a szavatossági jogaid korlátozásával, illetve elvesztésével járhat.
  • A termékre koncentrált állapotban se mosószer, se öblítőszer ne kerüljön!
  • Színkombinációs vagy paszpóllal díszített termékeknél különösen legyünk óvatosak, feltétlenül színkímélő finommosószert használjunk, nehogy a sötétebb szín a világosat elszínezze!
  • A mai ruházati termékek többsége könnyen kezelhető, a mosást is beleértve, ezért az áztatás rendszerint felesleges. Ha mégis úgy érzed, hogy szennyezettebb a termék, akkor inkább előmosást alkalmazz! Áztatás során – különösen, ha a termék túl sokáig van a mosóoldatban - előfordulhat, hogy foltossá válik.

Karóra garanciális és jótállási feltételek

Ferrari óra garancia

Scuderia Ferrari Karóra 2 év limitált nemzetközi garancia

A Scuderia Ferrari mindig is büszke volt a versenyzés iránti szenvedélyére és olasz gyökereire egyaránt. A Scuderia Ferrari Orologi férfi és női óra kollekciója magában hordozza azt a szenvedélyes izgalmat és kifinomult stílust, amire a nagyra becsült csapat rajongói vágynak szerte a világon. Gratulálunk a vásárlásodhoz.

Környezetbarát cég vagyunk. Hogy védjük a fákat és ne használjunk sok papírt, az óra beüzemelésére, ápolására és karbantartására, garanciára, illetve a szervizközpontra vonatkozó információkat online tettük elérhetővé az alábbi oldalon https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Kérjük őrizze meg a dátummal ellátott számlát, melyen fel van tüntetve a viszonteladó neve és az óra cikkszáma! Garanciális ügyintézéshez ez a dokumentum szükséges és elengedhetetlen. Kérjük ne dobja a terméket a háztartási hulladék közé! A környezet és az emberi egészség védelme érdekében kérjük egy erre kijelölt gyűjtőbe helyezze a megfelelő újrahasznosítás érdekében!*

Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását a garancia időn belül a márkaképviselet (FansBRANDS) által kijelölt garanciális szerviz végzi, melyhez a terméket a márkaképviselet juttatja el. Bárminemű garanciális problémával az eladóhoz kell fordulni egyeztetni, majd a terméket visszaküldeni az eladó címére. Címünk (ide várjuk vissza a sérült órát): FansBRANDS, 2600 Vác, Rádi út 1-3 (Pit Box Kft.)

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: Tel.: + 36 27 300 600 email: sales@fansbrands.com. A termék visszajuttatás a fogyasztó feladata és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, a számlát, vagy annak másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges. Mire vonatkozik a garancia?

A gyártói garancia csak az óraszerkezetére terjed ki, ha bizonyítható az óra gyári eredetű hibája. Ezt a termék gyártója vizsgálja ki és dönti el, hogy a szerkezet valóban gyári hibás vagy a nem rendeltetés szerű használat okozta a szerkezet meghibásodását. Az óraszerkezet ház, üveglap, felhúzó korona vagy a szíj sérülése, illetve az elemcsere nem tartozik a garancia alá. Továbbá az óra törése esetén sem érvényesíthető a garanciális javítás. Bárminemű szervizelési igény lép fel az óránál (elemcsere, szíj javítás stb.), csakis a kijelölt garanciális szervizben lehet elvégezni (melyet Magyarországon a FansBRANDS lát el minden esetben), minden egyéb helyen elvégzett javítás az óra garanciájának elvesztését vonja maga után.

Ha az óra szerkezete sérül vagy romlik el, annak javításáról részletes információt a gyártó honlapját talál, melyet a következő linken ér el: https://repairs.mgiservice.com/ferrari/

Az eredeti, angol nyelvű szöveg az óra dobozában megtalálható