
Igencsak úgy fest, hogy a Hugo Boss korábbi érdeklődésével ellentétben mégiscsak egy másik ruházati óriás lehet az új névadó szponzora jelenleg még AlphaTauri néven futó istállónak.

Az Andretti a Caddileckel karöltve 2026-ban tervezi, hogy csatlakozik a Formula-1-es világbajnoksághoz, az FIA részéről ennek már semmi akadálya nincs.

Sir Lewis Hamilton szerint unalmas a legendás Autodromo Nazionale Monza vonalvezetése, ezért át kellene alakítani. Ezzel az elgondolással nem feltétlenül aratott osztatlan sikert.

Sporttörténelmet írva, izgalmas helyzeteket produkálva zajlott le az Olasz Nagydíj. A Red Bull Racing és Max Verstappen 2023-ban továbbra is verhetetlen, de a Scuderia Ferrarinak is jutott egy szép dobogó.

Szülinapi cikksorozatunk legújabb részében a Scuderia Ferrari spanyoljáról árulunk el pár nem mindennapi érdekességet!

Miután 2021-ben komoly visszhangot okozott a Red Bull Racing költségsapkás „incidense”, idén egy holland médium szerint a Red Bull és a Mercedes is vétett a szabályok ellen.

Habár még mindig Sebastian Vettel számít a Red Bull Racing abszolút rekorderének – látva Max Verstappen kvalitásait és dominanciáját – a német leborul kollégája teljesítménye előtt.

Juan Pablo Montoya csúnyán beleszállt Lewis Hamiltonba. A Williams és a McLaren egykori pilótája szerint hatalmas álszentség az FIA-tól a Red Bull Racing visszafogását követelni.

Miközben a teljes Forma-1 világ Brad Pitt készülő F1-es filmjéről beszél – még maga a mezőny is -, addig Max Verstappen le.zarja a cirkuszt.

Bár a legtöbb versenyző tiltakozik ellene, és logisztikailag, valamint a korunk „realitását” is figyelembe véve lehetetlen kategóriának tűnik, a Forma-1 kiadta a jövő évi versenynaptárát, amelyben 24 futam szerepel.

Lewis Hamilton sem úszta meg a Red Bull Ringen a versenybírák által bemutatott „lefejezést”, melynek során bohózatba illő módon, folyamatosan törölték a köröket, megbüntetve a legapróbb pályaelhagyást is.

Ezt a futamot is egy Red Bull nyerte, a csapat a hazai versenyén is egyre nyomasztóbb fölényt bemutatva üzente meg újból: Az RB – Verstappen duóra nincs ellenszer…

Peter Windsor szakértő arról elmélkedett, hogy Max Verstappen nem csupán egy gyengébb autóban volt képes legyőzni Lewis Hamiltont, de a mostani világverő Red Bullban sem lenne ellene esélye a hétszeres világbajnoknak.

Még a 2023-as bajnokság fele sem telt el, de már nyugodt szívvel kijelenthető: a mezőny legjobb technikájában ülő Sergio Pereznek semmi esélye a világbajnoki címre. Igazából már az is kisebbfajta csoda lenne, ha ősszettet másodikként futna be az év végén.

Nagyon jól mozgott a Mercedes a Kanadai Nagydíjon, ahol Lewis Hamilton a dobogóra is odaért. Főnöke szerint ez csak egy lépés a siker felé visszavezető úton, a következők már sokkal nagyobbat fognak durranni.

Az elsőtől az utolsó pillanatig mindent teljes kontroll alatt tartva, a technikát könnyedén beosztva újabb laza győzelmet aratott Max Verstappen, a Red Bull ismét nem talált legyőzőre. De még őt megszorongatóra sem…

Ha a Red Bull Racing kerül szóba, már senki nem arról beszél, hogy Max Verstappen, vagy éppen Sergio Perez lesz a világbajnok, vagy lesz-e konstruktőri címvédés. Egyetlen releváns téma az, hogy képesek lehetnek-e csodára…

Egyre gyakrabban és egyre többet beszél Fernando Alonso arról, mikor is szerezheti meg az Aston Martin első futamgyőzelmét.

Ahogy az sejthető volt, jelen veszélyhelyzetben nem lehet majd megtartani az imolai futamot, így a Formula 1 a helyi hatóságokkal egyeztetve még (talán…) időben lemondta azt.

A magyar idő szerint esti időpontban rendezett futamot több zápor és zivatar előzte meg, amely eltűntette a hétvége eddigi része alatt felhordott gumiréteget. Ez akár izgalmakat is okozhatott volna, ha… Ha Max Verstappen nem arat sima győzelmet.

Nyugtalanító hírek érkeznek Maranellóból. Míg a pletykák arról szólnak, hogy Charles Leclerc a Mercedes felé veszi az irányt, addig Carlos Sainz is válthat. Igaz, nem önszántából…

Lewis Hamilton szurkolói nem csupán nehezen felejtenek, de kellően kitartóak és fanatikusak is: Most például a fejükbe vették, hogy petíciót indítanak, és elveszik Max Verstappen „jogtalan” 2021-es bajnoki címét.

2023 legnagyobb meglepetése vitathatatlanul az Aston Martin és kiváltképp Fernando Alonso ragyogása. A spanyol világbajnok legszebb napjait idézve szárnyal, sikereit kicsit egykori riválisa is magáénak érezheti.

A nyitófutam gyenge teljesítménye után még mindenki egyértelműen temette a Mercedes istállót, azonban mára fordult a kocka. Olyannyira, hogy az Ausztrál Nagydíjon már dobogóra is állt Lewis Hamilton.

Nos, mi már kapásból rá is vágjuk, hogy Fernando Alonso és Lewis Hamilton, ha pedig nagyon-nagyon optimistaként akarunk kitűnni, akkor max. Sergio Perez…

A megtiszteltetést és a hétszeres világbajnok karakterének eljátszását Lewis Hamilton földije, a Fehér Hó és a Swarm filmek ismert sztárja, Damson Idris nyerte el.

Ritkán látható káoszt hozott az Ausztrál Nagydíj, az indulatok pedig napokkal később sem igazán akarnak lecsillapodni. Sőt!

Egy ideje már lóg a levegőben a nyílt titok, miszerint a sprinthétvégéken két időmérő edzést is rendeznek majd. Nos, nem ez az egyetlen változás, amivel számolnunk kell…

A köridő ugyan csak sokadlagos szempont ezekben a napokban, mégis muszáj leírni, hogy az Alfa Romeo lágy keverékeken beférkőzött a közepeseken ismét stabilan autózó Max Verstappen és Fernando Alonso elé.

Mind a megtett körök számát illetően, mind köridőben verhetetlennek bizonyult a bahreini teszt nyitányán. Noha egyetlen tesztnap után nem érdemes komoly következtetést levonni, azért az sokat mondó adat, hogy Max Verstappen mindenféle hiba nélkül egymaga kétszer több kört tudott megtenni csütörtökön, mint a mezőnyből bárki.

A Mercedes csapatfőnöke erős kritikával illette kollégáját, amelynek hallatán olyan érzése támad az embernek, nem is annyira biztos, hogy Christian Hornerrel vannak a problémák. Utóbbi annál is inkább nyilvánvaló, mivel Toto Wolff továbbra is a múltban él.

Noha Mick Schumacher kiválásával is lesz német pilóta a 2023-as bajnokság rajtrácsán, a statisztikák szerint ez a németeket nem igazán hatja meg.

Sőt, a La Gazetta dello Sport belsős informátora szerint nem csupán extra erős, de megbízhatóbb és stabilabb is lett az új erőforrás.

A napokban lett 54 esztendős a világklasszis Michael Schumacher, az ilyen évfordulók alkalmával pedig rendszerint fellángol a szurkolókban a nosztalgia. Ezer meg ezer kérdés sejlik fel ilyenkor, viszont választ évről-évre kevesebbet kapunk.

Íme, az iskolapéldája annak a helyzetnek, mikor kibújik a szög a zsákból, és az interjúztatott személy feloldódik a riporter „karmai között”.

2022-ben jó pár alkalommal (sőt, már előtte is) bizonyította George Russell, hogy megvan benne a potenciál, és az a bizonyos „plusz”, ami az igazi nagy sikerekhez kell.

Még csak alig hűlt ki a spanyol világbajnok Alpine ülése, ő máris rendkívül elégedett az új munkáltatójával. Alonso nem győzte dicsérni a zöld autót, és abszolút nem érzi úgy, hogy rossz vásárt csinált volna az átigazolásával. Sőt!

Alig ért véget a 2022-es szezon, máris nagy váltásoknak lehettünk tanúi: bemutatkozott új csapatában Nico Hülkenberg, Fernando Alonso, Pierre Gasly, és újoncokat is avattak Nyck de Vries és Oscar Piastri személyében.

A túltolt búcsúk hétvégéje pontosan olyan szezonzáró futamot hozott nekünk, mint amilyen az egész esztendő volt. A „meccs” legnagyobb tétje a pilóták világbajnoki második helyezése volt, amiért Sergio Perez és Charles Leclerc szálltak ringbe.

A Brazil Nagydíj tegnapi leintése óta valószínűleg nincs olyan Formula-1 fanatikus az országban, aki nem fújná kívülről a Red Bull balhéját: Max Verstappen a csapata határozott utasítása sem adta át a helyét a bajnoki második helyért harcoló Sergio Pereznek.

Nagyon erős kritikát fogalmazott meg az egykori F1 tulajdonos/vezér Bernie Ecclestone, ám ez a dörgedelem sokkal inkább szól a Haas istállónak, mint Mick Schumachernek.

Ritkán látható hangulatban, parádés felvezetéssel kezdődött a Brazil Nagydíj, és a futam sem okozott csalódást. George Russell egy nehéz futamon zseniális versenyzéssel rajt cél győzelmet aratott!

Ezzel a Ferrari szurkolóknál nem túl hatásos belépővel jelentkezett a minap Leclerc, aki azt is foganatosította a drukkerekben, hogy nem hajlandó várni 2026-ig.

Hans-Joachim Stuck volt Formula-1-es versenyző/veterán szerint badarság azt képzelni, hogy a konstruktőri első, világbajnok istállóra bármilyen hatással is lesz majd a szélcsatorna idő leredukálása.

Hol vannak már a szezon első futamai, amikor még a Scuderia Ferrari szárnyalásáról, és a Red Bull Racing lemaradásáról beszéltünk. Azóta nagyot fordult a világ, méghozzá akkorát, hogy már a sokáig gyengélkedő Mercedes is nagyobb erőt képvisel az olaszoknál.

Még a Mexikói Nagydíj alatt történt, hogy Fernando Alonso azt találta mondani: Lewis Hamilton hét bajnoki címe kevesebbet ér, mint Max Verstappen eddigi sikerei.

A hétvége eddigi alakulása jó versenyre engedett következtetni, de a valódi izgalmak ezen az estén messze elkerülték az Autódromo Hermanos Rodríguez versenypályát.

Hiába az elrontott kerékcsere, hiába a több biztonsági autós fázis, a mezőny friss kétszeres bajnoka behúzta a futamot, és ezzel a konstruktőri világbajnokká tette a csapatát.

Súlyos „ideával” jelentkezett a Mercedes csapatfőnöke: Toto Wolff elmondta, hogy ha a Red Bull Racing releváns büntetés nélkül ússza meg a költésplafon áthágását, akkor ők is készek túlköltekezni!

Világbajnok avatásra készült a Formula-1 közvélemény, ehelyett már magának a megtartott versenynek is örülni kellett. Aztán a sors és az utolsó kanyar mindent felülírt…

Esős körülmények között vágott neki a mezőny a Szingapúri Nagydíj 61 körének, amelyet végül Sergio Perez sima győzelmét hozta.

Miközben legendás pályák, az F1 és az egyetemes motorsport tradícióit, genomját adó helyszínek küzdenek a megmaradásért, addig maga a sport egyre jobban kezd elmenni a valódi „olcsó” cirkusz irányába.

Újabb pofon a mezőnynek, Max Verstappen előnye behozhatatlanná vált, összejött a Ferrari dobogó, Nyck de Vries elképesztő debütáláson van túl, a szurkolók egy része pedig csalást emleget…

A Scuderia Ferrari csapatfőnöke szerint nem az eltérő karakterisztikájú pályák miatt gyengélkedik a csapata. Eközben Mattia Binotto már a jövő évi autóról is szólt.

Ugyan a szezon fele még hátravan, kevés pénzt tennénk arra, hogy bárki is képes lesz ledolgozni azt az előnyt, amit a Red Bull Racing pilótája kiautózott.

Örök érvényű az igazság, hogy a tehetség és a teljesítmény sosem áll azonos szinten az ellentételezéssel. Ezt az alábbi lista is jól reprezentálja, ahol még az első három talán rendben is van, na de attól lefelé…

2022 eddig semmiféleképp sem nevezhető Lewis Hamilton évének, noha tagadhatatlan, hogy a Mercedes a talajvíz sebességével tör felfelé. A szezon első felének nehézségeire a brit pilóta nyomott egy pause-t, elmondása szerint kipihenten, sőt, teljesen más emberként várja a folytatást.

Mattia Binotto nagy mókamester, az egyszer biztos. A Ferrari csapatfőnöke a három tuti győzelem eldobása és a sokszoros, módszeres taktikai öngyilkosságok ellenére sem gondolja azt, hogy ők gyengék lennének ezen a területen…

Alig hevertük ki a Magyar Nagydíj izgalmait, ma koradélelőtt érkezett a hír, hogy Fernando Alonso váltja Sebastian Vettelt, és 2023-tól az Aston Martinnál folytatja a pályafutását.

Verstappen győzött a Hungaroringen, ehhez azonban kellett a Scuderia Ferrari újabb elképesztő bénázása is, amely után még a legelvetemültebb Red Bull Racing szurkolók is egy pillanatra Ferraristák lettek.

A Red Bull Racing listavezető világbajnok aspiránsa szerint nehéz hétvége következik, és ő is osztja Mattia Binotto véleményét, miszerint a Scuderia Ferrari kettős győzelemmel mehet nyári szünetre.

Mattia Binotto nem hibáztatja pilótáját a Francia Nagydíjon látott afférjáért, és azt vízionálja, hogy a Hungaroringen kettős győzelmet arat majd a vörös istálló.

Ferrari győzelmet sejtetve, de sima Max Verstappen sikerrel és a Mercedesek remeklésével zárult a Francia Nagydíj. Újabb elsőségével már komoly előnyben a világbajnokságban a Red Bull Racing és holland versenyzője.

Mondhatnánk nyugodtan, hogy ez egy rendkívül összetett dolog, de a helyzet az, hogy egyáltalán NEM AZ. Mert igazából nem hiányzik hozzá semmi más, mint a politikai akarat.

Mint az ismeretes, a múlt hétvégi Osztrák Nagydíjon Sebastian Vettel engedély nélkül lépett le a briefingről, amiért 25.000 dollárra büntették. A versenyzői eligazításon történtek miatt többen is berágtak, és most az is kiderült, hogy Fernando Alonso keze van a dologban…

Max Verstappen az Osztrák Nagydíj után nem fogta magát vissza, és keményen beleszállt a versenyirányításba. Nem csak a hollandnál, de a mezőny többi versenyzőjénél is ledobta az ékszíjat, hogy egyeseket szénné büntettek, és pluszban még 43 köridőt is töröltek…

A sors visszaadta Leclercnek, amit a csapat a múlt hétvégén elvett tőle. A monacói okos versenyzéssel legyőzte Max Verstappent, míg Carlos Sainz technikai hibái miatt a Scuderia Ferrari elbukta a kettős dobogót.

Nagyon csúnya gyomrost vitt be a Mercedes pilótának az a brit világbajnok, akit Lewis Hamilton mindig is bálványként tisztelt. A korábban Hamiltont mindig védelmező Jackie Stewart ezúttal nem finomkodott…

Még csak alig száradt meg a tinta az FIA által, a pattogással kapcsolatosan Montreálban kiadott technikai direktíváin, a Mercedes azon nyomban egy olyan alkatrészt rakott fel az autójára, ami elviekben megoldotta a problémát.

A Scuderia Ferrari csapatfőnöke úgy véli, ha „odafent” előbb reagálnak a biztonsági autóval kapcsolatban, akkor megnyerték volna a Kanadai Nagydíjat.

„Ha nem érsz célba, mindegy, hogy milyen gyors vagy” – üzent az Azeri Nagydíjon harmadik helyezett Russell burkoltan a Ferrarinak, azon belül is Charles Leclernek.

Az elmúlt napok pokoljárásához képest csodaszép versenyidőben tért vissza a Kanadai Nagydíj, amelyet végül Max Verstappen magabiztosan, senkitől sem zavartatva nyert meg.

Mi még emlékszünk olyan nyilatkozatra az első néhány verseny után, ahol az abszolút sikert tűzték ki célul mind a pilóták, mind a csapat. Sőt, a most visszakozó csapatfőnök is…

Lewis Hamiltonnak idén alaposan kijut a jóból: nem elég, hogy a Mercedes drasztikusan visszaesett, olykor szinte már vezethetetlen, még a „taknyos” George Russell is rendre veri őt. Mégsem ez a legnagyobb problémája.

Egy rövid visszatérő zápor után, vizes aszfalton kezdődött meg a Monacói Nagydíj, ahol a Ferrarival Charles Leclerc indulhatott a poleból. A futam nagy kérdése az volt, hogy Leclerc képes lesz-e a taktikai előnyét győzelemre váltani.

Míg Toto Wolff a Spanyol Nagydíj után már újfent világbajnoki terveket (álmokat…) szövöget, addig Mattia Binotto kegyetlenül visszarántotta a földre kollégáját.

Tökéletes versenyidőben, hatalmas létszámú közönség, és a FansBrands pavilonja előtt rajtolt el a Spanyol Nagydíj Barcelonában, amely Max Verstappen sikerét hozta.

Legalábbis az olasz sajtó értesülései szerint, ahol kiszámolták, hogy a németeknél gyakorlatilag kiürült a kassza, mert elérték a költségplafont. Ha így van, és az utolsó fejlesztési csomag nem hozza meg a várt eredményt, pokoli napok (évek…) elé néz a konstruktőri bajnokság címvédője.

Pole pozíciót szerezve, a legjobb három közé jutott két autóval sem volt reális esélye Miamiban a futamgyőzelemre a Scuderia Ferrarinak. A csapat nem a saját háza táján keresi a miérteket, szerintük a Red Bull Racing “nyúlt bele” valamibe.

Nagyjából minden épeszű Forma-1 szimpatizáns tisztában van azzal, hogy Fernando Alonsónak semmi keresnivalója a középmezőnyben, és ha arra érdemes autót kapna, akkor újból világbajnoki címért harcolhatna.

Igencsak gyenge napokat él meg mostanság a hétszeres világbajnok: kör Max Verstappentől, folyamatos vereségek a box túlfelén egy tejfölösszájútól, és hozzá az elmaradhatatlan, felettébb kellemetlen magyarázkodás.

A hétvégi Emilia Romagna Nagydíj komoly izgalmakat hozott, és némileg a tabellát is átrendezte, hiszen Max Verstappen győzelmével mind a konstruktőri, mind az egyéni világbajnokságban megkezdte a felzárkózást. Ám mindez eltörpül Lewis Hamilton lekörözése mellett…

Tegnap a generációváltásról írtunk, és bizony már Fernando Alonso sem a legfiatalabb a mezőnyben. Egyre inkább úgy fest, hogy Kimi Raikkönen visszavonulása után idén további veterán sztároktól búcsúzhatunk el – de semmiképp sem Alonsótól!

A Scuderia Ferrari csapatfőnöke hosszú ideje céltábla volt a drukkerek szemében, azonban jól lehet, hogy 2022-től már messiásként fognak felnézni rá.

Az egykori Scuderia Ferrari versenyző mondott ítéletet, és nem fukarkodott a meglepő és kőkemény jelzőkkel.

Giancarlo Minardi egykori autóversenyző és csapattulajdonos szerint már nézni is nagyon kínos azt, amit a négyszeres világbajnok művel.

Úgy néz ki, hamarosan komoly dilemma elé nézhet a Red Bull Racing. Bár jelenleg minden józan gondolat és érv Sergio Perez megtartása mellett szól, nem lehet elmenni szó nélkül a Red Bull védenc Pierre Gasly lehengerlő teljesítménye mellett.

Igencsak látványos volt a Mercedes Formula-1-es csapatának szenvedése 2022 első két futamán, ennek az egyik csúcsa a Szaúdi Nagydíjon Lewis Hamilton Q1-es kiesése, amely az internet népét is erőteljesen megmozgatta. Tudjuk, a Mercedes istálló szurkolói nem tudnak majd ezen képeken őszintén mosolyogni…

A Scuderia Ferrari csapatfőnöke eddig is hitte, hogy az istálló ifjú monacói tehetségéből lehet a Ferrari történelmének legfiatalabb világbajnoka. 2022 első két versenye után már nem csak reménykedik, de szinte biztos ebben!

A Bahreini Nagydíj túlnyomó része az osztrák istálló stabil szereplését, ám az utolsó körök a csapat drámáját hozták. A spekulációk egy olyan rejtett hibáról szólnak, ami csak alacsony üzemanyagszintnél jelentkezik…

Michael Schumacher, Fernando Alonso, valamint Max Verstappen után most a hétszeres világbajnok is csatlakozik azon nagyságok táborához, akinek az életútjáról doku-mű készül.

Azt mindig is tudtuk a Mercedesről, hogy szeret „altatni”, valamint, hogy a náluk dolgozó koponyák egészen elképesztő ötletek kivitelezésére képesek. Viszont az olasz sajtó szerint most egy eddig soha nem látott, sokkoló fejlesztés következik…

Hamarosan jön a Netflix Drive to Survive új évada, ami remek felvezetése lesz a 2022-es szezonnak. Ugyan az egyes részek tartalmairól még nem sokat tudunk, ám pár elhangzott mondatot már sikerült kiszivárogtatni… Ezek alapján bizonyosan „hangulatba kerül” majd a Formula-1 társadalom!

Az első tesztnapok után kifejezetten jó benyomást keltett a Red Bull Racing új versenygépe, amely azok egyike volt, ami a legtöbb kört tette meg. Hamarosan újabb gyakorló napok következnek, de az már egy teljesen más fejezet lesz…

Csupán másodjára lépett kamera elé a brit pilóta, de szavai minden bizonnyal komoly felzúdulást keltenek majd. Ugyanis nem kevesebbel vádolta meg az FIA-t, minthogy egyes emberei valaki (vagy) valakik zsebében vannak…

Ha valaki, akkor a spanyol világbajnok aztán rendesen szívatta Michael Masi vezette szakmai stábot az elmúlt időkben. Rendre direkt a határokon táncolt, sőt gyakorta túl is lépte azokat, hogy így hívja fel a következetlenségre a figyelmüket.

Nagyon szépre akarták, feltűnő is lett, de valami hiányzik – ezek az érzések szálltak meg bennünket a franciák 2022-es versenygépének prezentálása során.

Itt van Lewis Hamiltonék új ökle, a W13, amellyel a cél természetesen az újabb konstruktőri cím, és az egyéni világbajnokság visszahódítása!

Miközben a Formula-1 drukkerek jelentős része a Scuderia Ferrari leleplező showjára tapadt, ugyanabban az időben egy videó került ki az FIA oldalaira. Ebben Mohammed ben Sulayem hosszasan taglalja a változásokat.

Kisebb változásokkal, de ugyanabban a megjelenésben debütált a Scuderia Ferrari 2022-es versenygépe, mint amit a tegnap „kiszivárgott” képen megcsodálhattunk.

A rettentően feszült és kemény szezonzáró futam óta már hónapok teltek el, de szurkolók vehemenciája mit sem csökkent ezzel kapcsolatban. Lewis Hamiltonban is bizonyosan mély nyomot hagyott az eset.

Új éra, új szponzor, teljes arculatváltás. Pontosan ez zajlik a Willamsnél, mi pedig a képeket elnézve ezt abszolút nem bánjuk!

A hét legnagyobb történései közé tartozik Lewis Hamilton előkerülése, és a Scuderia Ferrari designváltása. Ugyan sok mémet nem láttunk ezekkel kapcsolatban, majd a többit úgyis kigyűjtitek nekünk.

Az idei designt elnézve az istállók egyre hangsúlyosabban odafigyelnek a versenyautóik megjelenésére. Míg korábban gyakorta húzhattuk a szánk, hogy „mégis, ezt hogyan gondolták”, most egy szavunk sem lehet!

Méghozzá csodaszép formában. Sokan azt fogják mondani, hogy lám, ez majdnem ugyanaz, mint az előző. De nem!

A mai nap nem csupán a Red Bull villantott, a Scuderia Ferrarinál is dobtak valamit a jónépnek. A február 17-es autóbemutató előtt óriási kő esett abba a bizonyos állóvízbe azzal, hogy szerdán bemutatták az új csapatruházatot.

Ettől a éttől véget ér a „lazítás” és az uborkaszezon a Formula-1-ben, és elkezdenek szállingózni az új autók. Mindjárt itt is a címvédő Max Verstappen új fegyvere, az RB18!

Azt mindig is tudtuk, hogy a világbajnoki harcban nagyon fontos a másodhegedűs szerepe. Ezzel a Red Bull Racing sokáig „szívott”, tavaly azonban beújították Sergio Perezt, aki a szezonzáró futamon bemutatott védekezésével megalapozta Max Verstappen arany sztoriját.

Lewis Hamilton sajtócsendje sok mindenkit „megihletett”, de hogy egy csapatvezető ilyen tökösen beleálljon a történetbe, az nem éppen megszokott…

Button szerint semmi probléma nincs Hamilton eltűnésével, az egykori csapattárs és világbajnok biztos abban, hogy kollégája minden eddiginél motiváltabban tér majd vissza, és szénné veri a mezőnyt!

Szaftos kis botrány van kialakulóban, ami minden bizonnyal jót tesz az uborkaszezonnak, annál rosszabbat a sportág megítélésének.

A Red Bull csapatfőnöke egy népszerű víziót lovagolt meg, ugyanis a közvélemény nagy hányada egyértelműen úgy véli, hogy Lewis Hamilton nem a kirobbanó tehetségének, sokkal inkább az autóinak köszönheti a hét világbajnoki címét.

Az osztrák istálló szabadszájú tanácsadója ezúttal nem nagyon lőtt mellé, más kérdés, hogy kijelentésével alaposan beárazta a csapattal négy világbajnoki címet is nyerő Sebastian Vettelt…

Sokszor hallottuk már, hogy a Mercedesben ülve legalább nyolc, de lehet, hogy tíz versenyző is képes lenne a világbajnokságért harcolni. Már nem csak a szurkolók gondolkodnak így, ennek adott hangot a minap Carlos Sainz.

Még alig hevertük ki a szezonzáró izgalmait, már minden csapat (kivéve a Mercedest, illetve Toto Wolffot, LOL…) a következő esztendőre fókuszál. A Ferrari az elsők között jelentette be, mikor érkeznek az új konstrukcióval!

Bár élő szerződése a Mercedeshez köti a rekorder bajnok Lewis Hamiltont, főnökei aggodalmukat fejezték ki a közös jövővel kapcsolatban. Annyira betett volna a múlt vasárnap a brit sztárnak, hogy a visszavonulást fontolgatja?

Sir Lewis Hamilton egy ideje már jogosult a neve előtt helyet foglaló nemesi előtag használatára, ám a mai napig nem érkeztek még meg azok a képek, amelyeken a királynő lovaggá üti őt.

Hatalmas várakozások, két mindenre elszánt szupersztár, egyetlen hazavihető trófea. Nagyjából így lehet legegyszerűbben formába önteni a szezon utolsó versenye előtt támadt érzéseket. A sporttörténelem kódolva volt ezen a délutánon, a kérdés csupán az volt, ki szállítja le azt…

Az a szakember térhet vissza a vörösökhöz, aki a csapat gigasikereinek idején az egyik legfontosabb láncszem volt. Ő pedig nem más, mint Jean Todt, az FIA leköszönő elnöke.

A Szaudi Nagydíj alighanem még sokáig beszédtémát szolgáltat majd nekünk, az ott látott események jóindulattal sem voltak méltók a Formula-1-es világbajnokság színvonalához. És elsősorban nem a versenyzők egymás ellen bemutatott piszkoskodásaira gondolunk…

A Forma-2-es versenyen történt aggasztó rajtbalesetek árnyékában, elképesztő külsőségek közepette indult a Szaudi Nagydíj, amely már világbajnoki döntő esélyével is kecsegtetett.

A brit rekorder világbajnok tisztában van azzal, hogy nem csupán az idei szezon lesz kemény a számára, számol a jövővel is, és tudja: George Russell őt nem kiszolgálni, hanem legyőzni igyekszik majd a Mercedesnél.

A hátralévő versenyekre „ŰRHAJÓ” motort kap Lewis Hamilton. A Brazil Nagydíjon szemmel láthatóan elképesztő erő és teljesítményfölényben volt a Mercedes istálló, és rossz hír a Red Bull szimpatizánsoknak (meg úgy általában a szoros végjátékot váró szurkolóknak), hogy az Interlagosban látott űrhajó motor visszatér!

Sajnos ez a hétvége sem múlt el az FIA töketlenkedése előző hetihez hasonló közjáték nélkül, így lényegében már a piros lámpák kialvása előtt eldőlt a verseny kimenetele.

Egyre élesedik a világbajnoki csata, közben egyre csak fogynak a versenyek. Lewis Hamilton az elmúlt hétvégén iszonyatos tempót autózott, így Verstappennek fel kell kötnie a gatyáját, ha meg akarja törni a hétszeres világbajnok csapat egyeduralmát.

Fiestával indult, FIESTÁVAL zárult a visszatérő Brazil Nagydíj, amely Lewis Hamilton sikerét hozta. A legnagyobb kérdés az volt, hogy a tizedik helyről induló Hamilton kármentése hogyan sikerül majd, hiszen a VB-pontállás szempontjából ez volt a legfőbb kérdés.

Szegény Valtteri Bottas helyzete kicsit olyan (volt) a Mercedes istállónál, mint a futballedzőké: Ha győz a csapat, az a játékosok ÉRDEME, ha pedig veszít, akkor az edző HIBÁJA. Ha ebbe a képletbe behelyettesítjük a Lewis Hamilton nevet, akkor eredményként megkapjuk a finn elmúlt öt évének krónikáját.

Elképesztő hangulatban és külsőségek között kezdődött meg a Mexikói Nagydíj, és végül a hazai százezrek előtt Sergio Perez dobogóval és Max Verstappen győzelemmel, igazi fiestával zárult az év egyik legnagyobb volumenű versenye.

Mi a FansBrandsnél szeretünk Nektek meglepetéseket szerezni, és elütni a nagy átlagtól. Mivel idén ünnepeljük a tizedik szülinapunkat, úgy gondoltuk, hogy egy SOSEM LÁTOTT (m)ÉRTÉKŰ nyereményjátékkal háláljuk meg a bizalmatokat!

Lewis Hamiltonra idáig nem voltak jellemzőek a kétértelmű nyilatkozatok, ám most komoly ellentmondásba került magával a brit világbajnok. Nemrégen még arról beszélt, milyen nehéz is küzdeni az első vb-címért egy aspiráns pilótának, mostanság pedig már arról, hogy Verstappennek nem is annyira az…

Míg mielőtt összeesküvés elméleteket kezdenétek gyártani, fontos leszögezni, hogy egy újságírói kérdésre adott ilyen választ Wolff. Ám ettől még nagyon is lehetséges, hogy ebben a kiélezett harcban valami valakinél félremegy, és megtörténik a legrosszabb – akár szándékosan is.

Stefano Domenicalit elmondása szerint valósággal sokkolta a Formula-1 friss népszerűségi indexe, melynek alapján Lewis Hamilton már csak a harmadik legkedveltebb versenyzője a száguldó cirkusznak.

A hétszeres világbajnokot idén óriási, eddig talán sosem látott harcra készteti Max Verstappen, ám Lewis Hamiltonnak mégsem ez az esztendő jelenti a legkomolyabb harcot.

Ritkán hallható nyilatkozat hagyta el a címvédő, ám jelenleg egyre nagyobb hátrányba kerülő Hamilton száját az Amerikai Nagydíj után. Mondandója minimum elgondolkodtató…

Tökéletes körülmények között, fesztiválhangulatban, komoly nézőcsúcs mellett rajtolt el az Amerikai Nagydíj, amely nagyon fontos állomása volt a Lewis Hamilton és Max Verstappen között dúló világbajnoki harcnak.

Hol vannak már azok az idők, mikor Lewis Hamilton megkérdőjelezhetetlenül vezetett minden népszerűségi listát? Leginkább ezt a konzekvenciát lehet levonni a nap híréből, amely vélhetőleg alaposan megmozgatja majd a szurkolói ingereket.

Hosszú idő óta nem volt már kihívója a hétszeres világbajnoknak, ám most olyan csatában van része Lewis Hamiltonnak, ami a 2016-os, Nico Rosberggel való vetélkedését is elhomályosítja. Idén kiderült, hogy a brit is csak emberből van, és nyomás alatt bizony gyakorta vét hibákat…

Barátságtalan őszi idő, eső és hűvös fogadata a Török Nagydíj résztvevőit, a körülmények és a látási viszonyok pedig sok izgalommal kecsegtettek. Nos, nem ez lett az év versenye, sőt…

2022-ben hatalmas változás elé néz a száguldó cirkusz, és az updatelt autók pedig egy teljesen új kihívást támasztanak majd a mezőnyben versenyző pilótákkal szemben. Egyedi aerodinamika, könnyebb követés és előzések, amelyek mind elősegíthetik majd, hogy izgalmasabbá váljon a Formula-1.

A fiatal brit nagyon nehezen emészti meg, hogy az önfejűsége miatt esett el karrierje első győzelmétől, csapatának idei második sikerétől. És fogadkozik, hogy ha beledöglik, akkor is kiköszörüli ezt a csorbát.

A kis Schumachert már karrierje kezdete óta nagyon komoly médiaössztűz övezi, és mindez nem véletlen. A szurkolók lelkében még nem zárult le a Schumacher story, és Micknek elég komoly lehetőségei vannak arra, hogy újjáélessze azt.

Hamilton arról beszélt, hogy jó eséllyel már úgy fog kiszállni a Forma-1-ből, hogy kimarad neki minden pilóta nagy álma, a Scuderia Ferrari.

A finn motorcseréjét egyszerre időzítették Max Verstappenével, hogy őt hátraküldve a rajtrácson nehezítse meg Verstappen dolgát.

Izgalmas előélettel, esőre hajló idővel kezdődött el az Orosz Nagydíj, és nem is kellett csalódnunk. Az utolsó percekre megérkező csapadék hihetetlen izgalmakat tartogatott…

Nagyon ritkán esik meg a Formula-1 világában, hogy egy sportvezető nyíltan gúnyolódjon egy aktuális világbajnokon. Most pontosan ezt látjuk, azt pedig mindenki döntse el maga, hogy mindez joggal történik, vagy sem…v

Mondjuk, ez az osztrák csapatvezető nyilatkozatából nem igazán világlik ki, de ne ítélkezzünk azonnal. A hozzáállás érthető, hiszen 2022-től a fiatal britnek bizonyosan a mezőny egyik, ha nem a legjobb pilótájával szemben kell felvenni a ritmust. Mi a magunk részéről nem igazán féltjük őt.

Mindig is szerettem volna filmes témában írni, csak valahogy sosem jött velem szembe olyan alkotás, ami igazán megihletett volna, amivel kapcsolatban azt éreztem, hogy most tollat kell ragadnom… Egészen a Netflix szerdán debütáló életrajz művéig, amelyből egyetlen lényegi elemet szeretnék kiemelni.

A Red Bull Racing tanácsadója szeret jól megválasztott témákban bombát robbantani, és hát most sem aprózta el… Az osztrák szerint Lewis Hamilton nyakpanasza nem más, mint show elem a bajnok eszköztárában!

Még egy 24 óra sem telt el Lewis Hamilton és Max Verstappen hajmeresztő monzai incidense után, az internet népe máris aktivizálta magát. A Verstappennek frissiben kiosztott három rajthelyes büntetés csak tovább borzolta a kedélyeket, de hát ilyen egy igazi világbajnoki csata…

Az Olasz Nagydíj teljes hétvégéje alatt egyáltalán nem a Red Bull Racingnek állt a zászló, ennek ellenére mind szombaton, a sprintkvalifikáción, mind a vasárnapi főverseny előtt úgy nézett ki, hogy Max Verstappen növelni tudta a világbajnoki előnyét. Nem tudta…

Russel magabiztos, és felkészült a kihívásra. Nem akar Nico Rosberg helyébe lépni, és ellenszegülni a csapatnak, de egyenlő bánásmódot szeretne a Mercedesnél. A németek ezt meg is ígérték neki…

A tegnapi Holland Nagydíj nem csupán a narancs ködről, és Max Verstappen győzelméről marad emlékezetes, hiszen olyat láttunk, amit eddig talán még soha. Valtteri Bottas némileg szembement egy csapatutasítással!

Paprikás és narancsködös hangulatban kezdődött, népünnepéllyel zárult a Hollandiába hosszú idő után visszatért első nagydíj. A helyiek nagy kedvence jött, látott, és győzött!

Hamarosan a mezőny korelnökévé avanzsáló spanyol már eddig sem rejtette véka alá, hogy imádja a fiatal, feltörekvő pilótákat. Alo most újabb elismerő gesztust tett az ifjoncok felé, és szerinte aranygeneráció van születőben.

A francia Canal + televíziós csatorna szerint George Russell Mercedeshez történő igazolásának ez lenne az egyik hozadéka.

Nem igazán találni olyan Formula-1-es szereplőt, aki pozitívan nyilvánult volna meg a Belga Nagydíjnak csúfolt kétkörös bohóckodásról, az Alfa Romeo azonban mindenkin túltett: hivatalos közleményben ítélte el a töketlenkedést.

Talán az év legpezsgőbb Formula-1-es futamát ígérte Spa Francorchamps, amit a viharos/esős körülmények csak tovább fokoztak. Végül egy botrányosan unalmas, verseny nélkül végigkínlódott szenvedés lett belőle, amit még sokáig fogunk emlegetni…

Ahogy közeleg a szabályváltozás éve, úgy kerülnek egyre gyakrabban szóba a pilótapiac átigazolási lehetőségei is. Ebben pedig az egyik legjobb és legnépszerűbb opció a Red Bull Racing egyik ülése. És az igazat megvallva, nagyon is sok esélye van annak, hogy hamarosan már nem Sergio Perez harcol majd Max Verstappen mellett.

Már jó ideje borzolja a kedélyeket a Mercedes egyik ülésének sorsa: egészen idáig azt lehetett hallani, hogy a nyári szünet után végre megtudjuk, ki lesz Lewis Hamilton csapattársa. Bottas is megszólalt az ügyben.

Fernando Alonso az a pilóta a Forma-1 mezőnyében, aki szinte a modernkori száguldó cirkusz összes korszakból rendelkezik gyakorlati tapasztalattal. Így azt is jó eséllyel meg tudja mondani, ki a valaha volt legjobb versenyzője ennek a ligának…

2021 eddig igazán változatos csatát hozott, a Formula-1-es világbajnokság két nagyágyúja nem igazán fogta vissza magát. A látottak alapján sokan elkezdtek Ayrton Senna és Alain Prost csatáira asszociálni, ám Lewis Hamilton óva int ettől mindenkit…

A fenti megállapítást nem más tette, mint Adrian Newey, az istálló aero-tervező géniusza tette, és igencsak elgondolkodtató…

Ugyan a Brit Nagydíj után a Magyar Nagydíj is szörnyen alakult a holland versenyző számára, a Verstappenségéből és a motivációjából mit sem veszített. Ezt nem is felejtette el megüzenni legfőbb vetélytársának.

Elképesztő csatát vívott a tegnapi Magyar Nagydíjon Lewis Hamilton és Fernando Alonso, bátran kijelenthetjük, hogy az elmúlt évek legizgalmasabb pillanatait éltük meg a küzdelem pillanatai alatt. Lewis Hamilton is élvezte a csatát, ám szerinte a spanyol egy kissé túllőtt a célon.

Az eddig a hétvégén látottaktól és tapasztaltaktól merőben eltérő időjárási viszonyok között indult meg a Magyar Nagydíj. És ez az előrejelzések szerint ez még fokozódni látszott… Ha több esőt nem is, viszont csillaghullást gazdagon hozott ez a délután!

Monaco, Ausztria, Silverstone – három különböző versenyhelyszín, de egy közös bennük, mégpedig az, hogy a Scuderia Ferrari mindegyiken nagyon erős teljesítményt mutatott. Charles Leclerc még nem tett le arról, hogy futamgyőzelmet is begyűjtsön a dobogói mellé, bár ezt az elgondolást Carlos Sainz nem igazán osztja.

Az állítást nem más tette, mint Ralf Schumacher. Az ex F1-es német szakértő úgy gondolja, hogy Lewis Hamilton azután írta csak alá az új szerződését, miután megbizonyosodott róla: a holland biztosan nem lesz a csapattársa…

A Brit Nagydíj sprintversenye után a spanyol figyelmeztette az FIA, hogy helytelenül védekezik, de nem is Alonso volna, ha erre nem kontrázott volna rá.

Hamilton megszólalt a hétvégi incidenssel kapcsolatban, de korántsem azt a hangot ütötte meg, amit a közvélemény elvárna tőle. Ellenkezőleg, felhívta legfőbb riválisa figyelmét, hogy ez egy lecke volt tőle, és őszintén reméli, hogy Max Verstappen okulni fog belőle…

Drámai kezdés után izgalmas végjáték döntött a Brit Nagydíjon, amely a két élmenő ütközését, Max Verstappen nullázását és Lewis Hamiton vitatható mértékű büntetését, és győzelmét hozta.

Ritkán szól az öreg, de olyankor nagyot. Ez Bernie papára hatványozottan igaz, aki olykor-olykor eltűnik, hogy aztán kettőzött erővel szóljon be a mezőny valamelyik tagjának. Most Lewis Hamilton volt soron…

Az ex Forma-1-es pilóta, a Sky Sports jelenlegi szakértője szerint a Mercedes álláspontja az, hogy nem szeretné megzavarni elsőszámú pilótája nyugalmát „egy szemtelen fiatal” érkezésével.

2021-re alaposan átrendeződött a mezőny, az elmúlt évek Mercedes verhetetlenségének nimbusza már a tavalyi hó. A németek már több mint egy hónapja nem nyertek futamot, ennek ellenére a csapatvezető nagyon optimista.

Felfokozott érzelmekkel, teltházzal, Verstappen „Landdel” indult a második futam Ausztriában, végül alvós és unalmas verseny lett belőle. Ez természetesen semmit nem vesz el Max Verstappen érdemeiből, aki ijesztően sima győzelmet aratott.

Az elmúlt napokban egyre több helyről lehetett hallani, hogy Mick Schumacher elégedetlen az amerikai istállóval. Az autó versenyképtelen, a Nikita Mazepinnel „ápolt” kapcsolata pedig további ok lehet arra, hogy lehetőség esetén megpattanjon a német pilóta.

Cudar világ jár mostanság Lewis Hamiltonra, hiszen amellett, hogy Max Verstappen egyre jobban kezd elhúzni tőle a világbajnoki összetettben, még a legélesebb hangok is megtalálják őt. Mint most Alonsoé…

A hétvégén nem volt egyszerű dolga a FansBrands stábjának: kis csapatunk egyik fele a Red Bull Ringen, bloggerünk pedig Spa Francorchampson járt.

Tovább folytatódik a 2021-es versenyszezon két világbajnoki favoritjának pszichológiai hadviselése, és már semmi meglepő nincs abban, hogy Max Verstappen kőkeményen, minden szentimentalizmus nélkül osztja a mezőny jelenlegi királyát, Lewis Hamitlont.

Nemrégen még vehemensen támadott a német istálló, most pedig nagyon úgy néz ki, hogy hátrálnia kell azokkal a bizonyos agarakkal. A Red Bullnál legalábbis erre számítanak!

Már a kvalifikáción látszott, hogy ezúttal a Paul Ricard ultramodern versenypályáján a Red Bull Racing egyértelműen fölényben van. Ez a versenyen sem változott, így a holland versenyző Monaco után újból győzni tudott!

Egy fiatal brit és egy idősebb brit: a Formula-1 bugyraiban igencsak jól fekvő angol sajtótermékek és televíziók már kész tényként közlik: Valtteri Bottasnak lefőtt a kávé…

Az elmúlt esztendők legkiegyensúlyozottabb bajnoki csatáját éljük, amelyben egyre gyakrabban kerül elő a pszichológiai hadviselés fegyverneme. Utóbbiban sokáig Lewis Hamilton volt a nagymenő, de Max Verstappen személyében ezen a területen is emberére akadt.

Női pilóták a Forma1-ben? Igen! Nőnap alkalmából összeszedtük azokat a női Forma1-es versenyzőket, akik rész vettek világbajnokságon. Ez a bejegyzés most róluk szól. A Forma 1 történetében eddig összesen 5 női versenyző volt, bár ebből csak ketten jutottak el odáig, hogy rajthoz is álljanak egy-egy futamon.

Nagyon régen, egészen pontosan a tavalyi Török Nagydíjon állhatott utoljára dobogón Sebastian Vettel, akinek azóta lezajlott zuhanását minden F1 drukker ismeri. Kálváriája csúcsán talán még a legnagyobb ellenlábasainak szíve is megesett a németen – ő azonban nem kér a sajnálatból.

A tegnapi húzós kvalifikáció után joggal reménykedhettek a szurkolók abban, hogy egy impulzív és izgalmas Azeri Nagydíjat látnak majd. És akár egy újabb meglepetést, ami megkeveri a bajnoki csatát is…

Mindenki nagy reményekkel várta a mexikói érkezését, a legtöbben azt gondolták, hogy itt ez a rutinos róka, aki majd biztosan jól megszorongatja Max Verstappent. Nos, nem éppen ez történik, Perez éppen csak egy bolhafingnyival nyújt erősebbet a már leváltott elődeinél…

A humoros megjegyzést cseppet sem a rosszindulat vezérelte, de attól még tartja magát 2016 világbajnoka ahhoz, hogy Alonso a kora miatt rázódik vissza a vártnál nehezebben az F1 ritmusába.
